Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Maspex: Vending to doskonałe uzupełnienie rynku w dystrybucji

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 19-05-2015, 16:31
Maspex: Vending to doskonałe uzupełnienie rynku w dystrybucji
fot. za maspex.com

- Dla nas każdy kanał sprzedaży, w którym możemy realizować sprzedaż naszych produktów, jest ważny. Vending stanowi doskonałe uzupełnienie rynku w dystrybucji - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Dorota Liszka. manager ds. komunikacji korporacyjnej, Grupa Maspex Wadowice.

Produkcję i sprzedaż pierwszych produktów dedykowanych do sektora vendingu Maspex rozpoczął w 1994 r. Wówczas była to czekolada LaFesta i zabielacz do kawy Coffetta. Od roku 2002 natomiast rozpoczęto współpracę z operatorami rozszerzając działalność vendingową o dystrybucję soków i napojów Tymbark oraz Kubuś. Wówczas też pojawiły się na rynku pierwsze automaty z brandami marek Maspeksu.

- Na przestrzeni tych kilkunastu lat dynamika wzrostu w segmencie vendingu była kilkukrotnie wyższa, jak w całym rynku. Ostatnie dwa lata to czas pewnego spowolnienia, ale uważamy, że wciąż jest wiele możliwości na rozwój tej formy działalności w naszym kraju - mówi Dorota Liszka.

Jak podkreśla, automaty sprzedają produkty często tam, gdzie nie ma możliwości ich sprzedaży w inny sposób. - Wysoka znajomość naszych marek przez konsumentów, takich jak Tymbark, Kubuś, La Festa, DecoMorreno, Puchatek itd. gwarantuje bardzo szybką rotację z automatu, co dla operatorów vendingowych jest bardzo ważne - dodaje dyrektor Maspeksu.

W Polsce sprzedaż produktów spółki w vendingu odbywa się poprzez autoryzowanych operatorów vendingowych. Sprzedaż produktów za granicą w vendingu odbywa się m.in. na Litwie, Rumunii, Bułgarii oraz Czechach i na Słowacji.

- Od ośmiu lat reprezentujemy w vendingu markę Jacobs, dzięki czemu nasza oferta jest komplementarna. Mamy ciekawe rozwiązania wspomagające rozwój operatorów, więc nie zamierzamy zwalniać tempa. Planujemy dalszy rozwój i umacnianie grupy operatorów współpracujących z nami. Szukamy też dalszych innowacyjnych rozwiązań, które pozwolą na zwiększenie sprzedaży w tym kanale sprzedaży - podsumowuje Dorota Liszka.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 944) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH