Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

MasterCard chce przekonać do płatności kartami środowisko małych i średnich firm

  • wnp.pl
  • Autor: Katarzyna Walterska, wnp.pl
  • Data: 29-04-2015, 14:51

MasterCard przyznaje, że wciąż ma dużo do zrobienia w sektorze małych i średnich firm, jeśli chodzi o przyjmowanie płatności kartami. W najbliższym czasie firma będzie prowadzić wiele aktywności edukacyjnych skierowanych do tych grup - zapowiada Bartosz Ciołkowski, dyrektor generalny polskiego oddziału MasterCard Europe.

Jakie grupy zawodowe MasterCard próbuje obecnie przekonać do przyjmowania płatności kartami?

- Wciąż mamy dużo do zrobienia w sektorze małych i średnich firm – czy to punktów handlowych czy w działalności usługowej. W najbliższym czasie będziemy prowadzić wiele aktywności edukacyjnych skierowanych do tych grup. Chcemy podkreślić, że nie ma odwrotu od rozwoju płatności bezgotówkowych, a przewaga konkurencyjna może być zagrożona, jeśli drobni przedsiębiorcy nie zaczną oferować konsumentom płatności kartą - mówi Bartosz Ciołkowski, dyrektor generalny polskiego oddziału MasterCard Europe.

- Koszty transakcji kartowych w Polsce zostały w ostatnim czasie mocno obniżone, dlatego mali i średni przedsiębiorcy powinni teraz przychylniej spojrzeć na inwestycję w terminale płatnicze, szczególnie, że na rynku dostępnych jest wiele rozwiązań, które można z łatwością dopasować do różnych potrzeb - dodaje.

Jakie wsparcie proponuje MasterCard małym przedsiębiorcom w ułatwieniu przyjmowania kart?

- Wspólnie z Polskimi ePłatnościami, Ingenico oraz Bankiem BPH przygotowaliśmy specjalny program o nazwie „Warto Kartą”, w ramach którego mali przedsiębiorcy mogą przez trzy miesiące bezpłatnie testować mobilny terminal (mPOS) z funkcją zbliżeniową – mówi Bartosz Ciołkowski.

- Ci z nich, którzy zdecydują się na zakup urządzenia, będą mogli skorzystać ze specjalnej, preferencyjnej ceny. W podobny program zaangażowaliśmy się również z Alior Bankiem. Liczymy, że dzięki takim inicjatywom, przedsiębiorcy, którzy do tej pory nie oferowali swoim klientom płatności kartą, przekonają sie do tego rozwiązania – z korzyścią dla konsumentów i własnego biznesu - dodaje.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 138) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH