REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

MasterCard chce przekonać do płatności kartami środowisko małych i średnich firm

  • wnp.pl
  • Autor: Katarzyna Walterska, wnp.pl
  • Data: 29-04-2015, 14:51

MasterCard przyznaje, że wciąż ma dużo do zrobienia w sektorze małych i średnich firm, jeśli chodzi o przyjmowanie płatności kartami. W najbliższym czasie firma będzie prowadzić wiele aktywności edukacyjnych skierowanych do tych grup - zapowiada Bartosz Ciołkowski, dyrektor generalny polskiego oddziału MasterCard Europe.

REKLAMA

Jakie grupy zawodowe MasterCard próbuje obecnie przekonać do przyjmowania płatności kartami?

- Wciąż mamy dużo do zrobienia w sektorze małych i średnich firm – czy to punktów handlowych czy w działalności usługowej. W najbliższym czasie będziemy prowadzić wiele aktywności edukacyjnych skierowanych do tych grup. Chcemy podkreślić, że nie ma odwrotu od rozwoju płatności bezgotówkowych, a przewaga konkurencyjna może być zagrożona, jeśli drobni przedsiębiorcy nie zaczną oferować konsumentom płatności kartą - mówi Bartosz Ciołkowski, dyrektor generalny polskiego oddziału MasterCard Europe.

- Koszty transakcji kartowych w Polsce zostały w ostatnim czasie mocno obniżone, dlatego mali i średni przedsiębiorcy powinni teraz przychylniej spojrzeć na inwestycję w terminale płatnicze, szczególnie, że na rynku dostępnych jest wiele rozwiązań, które można z łatwością dopasować do różnych potrzeb - dodaje.

Jakie wsparcie proponuje MasterCard małym przedsiębiorcom w ułatwieniu przyjmowania kart?

- Wspólnie z Polskimi ePłatnościami, Ingenico oraz Bankiem BPH przygotowaliśmy specjalny program o nazwie „Warto Kartą”, w ramach którego mali przedsiębiorcy mogą przez trzy miesiące bezpłatnie testować mobilny terminal (mPOS) z funkcją zbliżeniową – mówi Bartosz Ciołkowski.

- Ci z nich, którzy zdecydują się na zakup urządzenia, będą mogli skorzystać ze specjalnej, preferencyjnej ceny. W podobny program zaangażowaliśmy się również z Alior Bankiem. Liczymy, że dzięki takim inicjatywom, przedsiębiorcy, którzy do tej pory nie oferowali swoim klientom płatności kartą, przekonają sie do tego rozwiązania – z korzyścią dla konsumentów i własnego biznesu - dodaje.

 

 

 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (26 202) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH