Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Maxima Grupe: Luty-kwiecień czasem rebrandingu sklepów Sano na Stokrotki

Na miesiące luty-kwiecień Maxima Grupe zaplanowała proces rebrandingu sklepów Sano na Stokrotkę. Szyld zmieni aż 36 sklepów. Według wyceny majątku, Sano jest warte 15 400 000 euro.

Maxima Grupe: Luty-kwiecień czasem rebrandingu sklepów Sano na Stokrotki
fot. materiały prasowe
  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu.pl
Data: 31-01-2019, 12:24

2 stycznia spółka Sano oficjalnie zmieniła swojego udziałowca. Stokrotka Sp. z o o zastąpiła Migilione Investments jako wspólnik firmy. Stokrotka posiada zatem 11 360 udziałów o łącznej wartości 6 mln zł.

Po przejęciu Sano Maxima Grupė posiada w Polsce 551 sklepów różnych formatów i wielkości. Pracuje w nich ponad 9 000 pracowników. Łączne przychody połączonych w tym roku sieci handlowych w Polsce (Stokrotka, Aldik i Sano), które należą do Maxima Grupė, wyniosły ponad 720 mln EUR w 2017 roku.

Więcej na www.dlahandlu.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Maxima Grupe RSS ALERT    /    Sano RSS ALERT    /    Stokrotka RSS ALERT    /    rebranding RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.88.156.58
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.