Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

McDonalds ma nowy system do zarządzania grupą 8 tys. pracowników

  • Autor: pr
  • Data: 22-11-2011, 13:12

Spółka Asseco Business Solutions zakończyła etap startu produkcyjnego najnowszej wersji systemu Asseco HR wspomagającego zarządzanie personelem w firmie McDonald's w Polsce. Dzięki temu firma zyskała nowoczesne narzędzie wspomagające kluczowe procesy w obszarze kadr oraz płac.

- W centrali McDonald's Polska oraz w restauracjach, którym sami zarządzamy pracuje obecnie ponad 8 tysięcy osób. Aby usprawnić zarządzanie tak liczną grupą pracowników musieliśmy zmodernizować użytkowany przez nas system klasy HRM. Dzięki wprowadzonym zmianom jesteśmy w stanie lepiej zarządzać personelem - mówi Hanna Babraj, kierownik w Dziale Księgowości ds. Płac w McDonald's Polska.

Nowa wersja rozwiązania Asseco HR została wyposażona w moduł wspomagający planowanie grafików pracownikom restauracji, korzystający z deklarowanej przez nich dyspozycyjności i wyposażony w kontrolę zgodności zaplanowanego czasu pracy z zapisami kodeksu pracy. System umożliwił też automatyczny import do systemu faktycznie przepracowanych godzin, zarejestrowanych w restauracyjnym systemie RCP. W nowej wersji został bardzo rozbudowany mechanizm zamykania miesiąca. Dane na podstawie których naliczane są wynagrodzenia, kontrolowane są pod względem poprawności jeszcze przed procesem naliczania, a wyniki tych kontroli zapisywane są na trwałe w bazie.

Nowa wersja programu pracuje na wydajnej platformie bazodanowej. Dzięki temu możliwa stała się jednoczesna praca wszystkich użytkowników na jednej bazie danych. Wyeliminowało to kłopotliwe replikowanie danych między bazami restauracyjnymi a bazą centralną oraz wydatnie uprościło administrację aplikacją. Dodatkowo zaimplementowany został profesjonalny system zarządzania zmianą, co uporządkuje proces aktualizacji oprogramowania i realizacji specyficznych potrzeb firmy w przyszłości.

Firma McDonald's Polska użytkuje system dostarczony przez Asseco Business Solutions (dawniej Softlab) od 1995 roku. Wspomaga on zarządzanie zasobami ludzkimi w takich obszarach jak m.in. obsługa zatrudniania i rozliczania pracowników, planowanie, kontrolowanie i rozliczanie czasu pracy, ewidencja urlopów i zwolnień lekarskich, naliczanie list wypłat czy rozliczanie wynagrodzeń.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 516) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH