Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

McDonalds w Polsce na plusie. W planach mocny rozwój sieci

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 08-03-2013, 08:44
McDonalds w Polsce na plusie. W planach mocny rozwój sieci
Krzysztof Klapa, dyrektor ds. korporacyjnych McDonald's Polska

Sieć restauracji McDonald's w Polsce zakończyła ubiegły kryzysowy rok wzrostem sprzedaży i zysku. Firma mocno inwestowała otwierając 23 nowe restauracje, zakończyła także proces modernizacji i zmiany wizualizacji swoich lokali.

- 2012 r. był trudny dla polskiej i światowej gospodarki, ale dobry dla firmy McDonald's w Polsce. Zanotowaliśmy wzrost sprzedaży i zysku netto - mówi Krzysztof Kłapa, dyrektor ds. korporacyjnych McDonald's Polska.

Przedstawiciel sieci nie chciał jednak zdradzić dokładnych wyników sprzedaży firmy w Polsce. Wyjaśniając, że jest jeszcze za wcześnie aby mówić o konkretnych liczbach. - Oficjalne wyniki głosimy po przeprowadzeniu dwóch audytów, obecnie jesteśmy po pierwszym - wyjaśnia Krzysztof Kłapa. Dopytywany dodał jednak „wynik był jednocyfrowy, ale w górnych rejestrach".

Przedstawiciel sieci pytany, czy w sprzedaż firmy nie uderzyła afera z koniną dodawaną do wołowiny, która została znaleziona m.in. w hamburgerach i klopsikach, stwierdził, że nic takiego nie miało miejsca. - Nie zauważyliśmy spadków sprzedaży. To efekt naszej polityki dotyczącej bezpieczeństwa i jakości produktu. Mięso dostarcza nam jeden producent, firma OSI, który spełnia wyśrubowane normy jakości, do której mamy  duże zaufanie - wyjaśnia.

W 2012 r. firma mocno inwestowała. - Nie zwalniamy tempa. W ubiegłym roku otworzyliśmy 23 restauracje. W tym roku chcemy być bardziej ambitni - zapowiedział dyrektor McDonald's Polska.

Pytany ile dokładnie lokali firma może otworzyć w tym roku odpowiedział, że firma nigdy nie podaje dokładnych planów inwestycyjnych i woli podsumowywać, każdy rok po jego zakończeniu.

Jednak dotychczas McDonald's Polska otwierał co roku ok. 20 nowych lokali, uwzględniając natomiast zapowiedź „bardziej ambitnych inwestycji" można się domyślać, że w tym roku ruszy kilka, kilkanaście lokali więcej. Inwestycjom będzie sprzyjać budowa nowych dróg eksperesowych i autostrad, przy których lokowane są tzw. MOP-y, firma chce także otwierać nowe placówki w nowych oraz już istniejących centrach handlowych.

- Duży potencjał widzimy na rynku warszawskim, w tym roku poinformujemy o kilku niespodziankach. Będziemy także chcieli wykorzystać potencjał rozwoju jaki dają nowe autostrady. Mocno wchodzimy w tzw. MOP-y, chęć współpracy z nami wyraziły wszystkie firmy paliwowe, które chcą otwierać stacje przy drogach szybkiego ruchu - wyjaśnia Krzysztof Kłapa.

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Kazik 11-03-2013, 23:06:
Mogliby poprawić wizualizację swoich produktów..bo te kanapki to wyglądają jak małe g...
  • wertyu 08-03-2013, 14:12:
Aby McD rósł w siłę a dzieći były coraz grubsze !!!!!!

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 944) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH