Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Media-Saturn Polska stawia na nowe koncepty sklepów

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 18-12-2014, 12:31
Media-Saturn Polska stawia na nowe koncepty sklepów

Media-Saturn Holding Polska planuje dalszy rozwój sieci sklepów Saturn oraz Media Markt. Głównym celem jest dostosowanie oferty do wymogów zmieniającego się rynku. Pomysłem firmy jest z jednej strony wejście do mniejszych miejscowości, z drugiej otwarcie się na klientów mobilnych.

- Będziemy rozwijać mniejsze sklepy w nowych konceptach adresowane m.in. do grupy klientów zainteresowanych technologiami mobilnymi, czyli szukających urządzeń, z których można korzystać w różnych sytuacjach - w pracy, w domu, czy na wczasach. Stąd pojawił się pomysł na projekty Saturn Connect czy Samsung Saturn Store. Koncepty są odpowiedzią na zmieniające się trendy oraz oczekiwania zwłaszcza młodszych osób - zapowiada w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Sławomir Uherek, wiceprezes Media-Saturn Polska.

Zdaniem Uherka Samsung Saturn Store to w pewnym sensie sklep pokazowy. - Mamy tam m.in. duży sprzęt AGD i RTV, który jak wiadomo sprzedaje się przez internet. W sklepie nie ma zapasu asortymentu. Wiąże się to z charakterystyką miejsca, przede wszystkim ograniczoną przestrzenią - zaznacza. - Jak wiadomo jest to koncept, który tworzymy z naszym partnerem Samsungiem i jego rozwój zależy od tego, w jaki sposób działamy razem - dodaje.

Kolejnym konceptem rozwijanym przez holding jest Saturn Connect. Drugi sklep tego typu został uruchomiony czwartego grudnia w krakowskim centrum handlowym Bodarka. Pierwszy, od ponad roku, działa w Galerii Katowickiej. Władze Media-Saturn zdecydowane są na kontunuowanie projektu. -W przeciągu najbliższych lat planujemy otwierać kilka tego typu placówek rocznie. Miejsc, w których możemy realnie zaistnieć jest około 40 - mówi Sławomir Uherek. Wiceprezes Media-Saturn Polska przypomina jednak, że sklepy Saturn Connect to produkt adresowany do określonej grupy klientów, a przez to dość specyficzny. -Wiele zależy od rozwoju rynku lokalnego i zgłaszanego zapotrzebowania. Od tego uzależniamy decyzję o wejściu do mniejszych miast. Obecnie skupiamy się na miastach dużych oraz średnich, jak również na centrach handlowych, w których z różnych powodów nas nie ma - mówi Sławomir Uherek.

Media-Saturn Polska jest największą siecią detaliczną sprzedaży produktów RTV-AGD w Polsce. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 208) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.