REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Media-Saturn Polska stawia na nowe koncepty sklepów

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 18-12-2014, 12:31
Media-Saturn Polska stawia na nowe koncepty sklepów

Media-Saturn Holding Polska planuje dalszy rozwój sieci sklepów Saturn oraz Media Markt. Głównym celem jest dostosowanie oferty do wymogów zmieniającego się rynku. Pomysłem firmy jest z jednej strony wejście do mniejszych miejscowości, z drugiej otwarcie się na klientów mobilnych.

REKLAMA

- Będziemy rozwijać mniejsze sklepy w nowych konceptach adresowane m.in. do grupy klientów zainteresowanych technologiami mobilnymi, czyli szukających urządzeń, z których można korzystać w różnych sytuacjach - w pracy, w domu, czy na wczasach. Stąd pojawił się pomysł na projekty Saturn Connect czy Samsung Saturn Store. Koncepty są odpowiedzią na zmieniające się trendy oraz oczekiwania zwłaszcza młodszych osób - zapowiada w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Sławomir Uherek, wiceprezes Media-Saturn Polska.

Zdaniem Uherka Samsung Saturn Store to w pewnym sensie sklep pokazowy. - Mamy tam m.in. duży sprzęt AGD i RTV, który jak wiadomo sprzedaje się przez internet. W sklepie nie ma zapasu asortymentu. Wiąże się to z charakterystyką miejsca, przede wszystkim ograniczoną przestrzenią - zaznacza. - Jak wiadomo jest to koncept, który tworzymy z naszym partnerem Samsungiem i jego rozwój zależy od tego, w jaki sposób działamy razem - dodaje.

Kolejnym konceptem rozwijanym przez holding jest Saturn Connect. Drugi sklep tego typu został uruchomiony czwartego grudnia w krakowskim centrum handlowym Bodarka. Pierwszy, od ponad roku, działa w Galerii Katowickiej. Władze Media-Saturn zdecydowane są na kontunuowanie projektu. -W przeciągu najbliższych lat planujemy otwierać kilka tego typu placówek rocznie. Miejsc, w których możemy realnie zaistnieć jest około 40 - mówi Sławomir Uherek. Wiceprezes Media-Saturn Polska przypomina jednak, że sklepy Saturn Connect to produkt adresowany do określonej grupy klientów, a przez to dość specyficzny. -Wiele zależy od rozwoju rynku lokalnego i zgłaszanego zapotrzebowania. Od tego uzależniamy decyzję o wejściu do mniejszych miast. Obecnie skupiamy się na miastach dużych oraz średnich, jak również na centrach handlowych, w których z różnych powodów nas nie ma - mówi Sławomir Uherek.

Media-Saturn Polska jest największą siecią detaliczną sprzedaży produktów RTV-AGD w Polsce. 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (11 924) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH