Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Media-Saturn Polska stawia na nowe koncepty sklepów

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 18-12-2014, 12:31
Media-Saturn Polska stawia na nowe koncepty sklepów

Media-Saturn Holding Polska planuje dalszy rozwój sieci sklepów Saturn oraz Media Markt. Głównym celem jest dostosowanie oferty do wymogów zmieniającego się rynku. Pomysłem firmy jest z jednej strony wejście do mniejszych miejscowości, z drugiej otwarcie się na klientów mobilnych.

- Będziemy rozwijać mniejsze sklepy w nowych konceptach adresowane m.in. do grupy klientów zainteresowanych technologiami mobilnymi, czyli szukających urządzeń, z których można korzystać w różnych sytuacjach - w pracy, w domu, czy na wczasach. Stąd pojawił się pomysł na projekty Saturn Connect czy Samsung Saturn Store. Koncepty są odpowiedzią na zmieniające się trendy oraz oczekiwania zwłaszcza młodszych osób - zapowiada w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Sławomir Uherek, wiceprezes Media-Saturn Polska.

Zdaniem Uherka Samsung Saturn Store to w pewnym sensie sklep pokazowy. - Mamy tam m.in. duży sprzęt AGD i RTV, który jak wiadomo sprzedaje się przez internet. W sklepie nie ma zapasu asortymentu. Wiąże się to z charakterystyką miejsca, przede wszystkim ograniczoną przestrzenią - zaznacza. - Jak wiadomo jest to koncept, który tworzymy z naszym partnerem Samsungiem i jego rozwój zależy od tego, w jaki sposób działamy razem - dodaje.

Kolejnym konceptem rozwijanym przez holding jest Saturn Connect. Drugi sklep tego typu został uruchomiony czwartego grudnia w krakowskim centrum handlowym Bodarka. Pierwszy, od ponad roku, działa w Galerii Katowickiej. Władze Media-Saturn zdecydowane są na kontunuowanie projektu. -W przeciągu najbliższych lat planujemy otwierać kilka tego typu placówek rocznie. Miejsc, w których możemy realnie zaistnieć jest około 40 - mówi Sławomir Uherek. Wiceprezes Media-Saturn Polska przypomina jednak, że sklepy Saturn Connect to produkt adresowany do określonej grupy klientów, a przez to dość specyficzny. -Wiele zależy od rozwoju rynku lokalnego i zgłaszanego zapotrzebowania. Od tego uzależniamy decyzję o wejściu do mniejszych miast. Obecnie skupiamy się na miastach dużych oraz średnich, jak również na centrach handlowych, w których z różnych powodów nas nie ma - mówi Sławomir Uherek.

Media-Saturn Polska jest największą siecią detaliczną sprzedaży produktów RTV-AGD w Polsce. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 824) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH