Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Media społecznościowe motorem handlu

  • Autor: Ekonomia24.pl
  • Data: 19-04-2012, 17:26

Igrzyska Olimpijskie w Londynie będą pierwszymi, w czasie których firmy na wielką skalę użyją portali społecznościowych do swojej promocji - podał serwis ekonomia24.pl.

Za niecałe 100 dni rozpoczną się letnie Igrzyska Olimpijskie w Londynie, jednak przedsiębiorcy już dziś zacierają ręce licząc, że media społecznościowe pomogą im w promowaniu swoich marek. Trzeba się tylko postarać, aby użytkownicy Facebooka, Twittera, czy Google+ mieli o czym rozmawiać.

Wielkie marki od dawna widziały w Igrzyskach Olimpijskich szansę dotarcia do ogromnej liczby konsumentów, co przekładało się na zwiększenie sprzedaży. W tym roku przedsiębiorcy zastanawiają się jak wykorzystać tę wielką imprezę, aby mówiło się o nich na Facebooku, największym na świecie portalu społecznościowym. Zrzeszający ponad 845 mln użytkowników globalny serwis może posłużyć jako akcelerator zwiększający dynamikę sprzedaży.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 451) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH