Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Menedżer Tesco Polska o wyzwaniach w dystrybucji standów

- Duże wyzwanie na przykładzie Tesco polega na tym, że większość małych sklepów nie dysponuje wózkiem widłowym, który rozładowywałby towar na miejscu. W efekcie wysyłamy sklepom mały stand nie mogąc do małego sklepu piętrować kilku standów. To jedno z wyzwań stojących przed nami, którego rozwiązanie znacznie pomogłoby w optymalizacji kosztów transportu - powiedział w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Bogdan Plebański, menedżer dystrybucji w Tesco Polska podczas pierwszej edycji "Karuzeli CHEP".

Menedżer Tesco Polska o wyzwaniach w dystrybucji standów
Bogdan Plebański, menedżer dystrybucji w Tesco Polska, fot. CHEP

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 03-08-2018, 09:45

Bogdan Plebański uważa, że standaryzacja displayu to bardzo dobry kierunek.

- Wszystkie dotychczasowe rozwiązania w tym obszarze nie były do końca profesjonalne i powodowały problemy operacyjne, m.in. z czystością w sklepie, a co najważniejsze z dostępnością. W momencie gdy stand na hali sprzedaży ulegał uszkodzeniu, trzeba było ściągnąć cały towar, co wpływało ujemnie na jego dostępność. Drugi punkt to planowanie i optymalizacja w transporcie. To nie tylko oszczędności, ale także możliwość szybszego dostarczenia towaru i lepsza dostępność w sklepie - mówi.

Menedżer dystrybucji w Tesco Polska zwraca uwagę, że mówiąc o kartonowych standach należy pamiętać, że nie wszystkie rozwiązania pasują do wszystkich formatów sklepów.

- Trzeba je dostosowywać. Duże wyzwanie na przykładzie Tesco polega na tym, że większość małych sklepów nie dysponuje wózkiem widłowym, który rozładowywałby towar na miejscu. Nie mamy więc możliwości potencjalnego piętrowania nośników w wysyłce. W efekcie wysyłamy sklepom mały stand nie mogąc do małego sklepu piętrować kilku standów. To jedno z wyzwań stojących przed nami, którego rozwiązanie znacznie pomogłoby w optymalizacji kosztów transportu - mówi.

Plebański zaznacza, że innowacyjność jest bardzo ważna dla Tesco.

- Nowe rozwiązania dotyczące standaryzacji i optymalizacji  standów czy ekspozycji powodują, że sklep może być szybciej zatowarowany. Jednocześnie sklep jest bardziej przyjazny dla klientów, a pracownicy mają więcej czasu, który mogą poświęcić bezpośrednio klientowi - dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Tesco RSS ALERT    /    Tesco Polska RSS ALERT    /    Chep RSS ALERT    /    Chep Polska RSS ALERT    /    logistyka RSS ALERT    /    display reklama RSS ALERT    /    Bogdan Plebański RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    dystrybucja RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • tex 2018-08-03 10:38:10
    czy naprawde uwazacie ze tesco nie ma innych problemow niz co drugi uszkodzony stend,tym artykulem dajecie do zrozumienia ze jestescie w matrixie.pomyslcie ile czasu zabiera zalatwienie problemu zniszczonego stendu,czy przypadkiem pracownicy nie ukrywja strat z tym zwiazanych?
  • Zniesmaczony sieciowiec 2018-08-03 14:21:39
    Oczywiście, że ukrywją i dzieje się to na ustne polecenie regionalnych operacyjnych, a gdy nastąpi "wpadka", przy okazji innych kontroli, to lesą na ulice kierownik lub/ i pracownicy. Tzw. Góra wie o tym, chociazby ze spotkań na forach pracowniczych . Ostatnio z M. B. I co? I nic. Zapiszemy w minutkach, zobaczymy, co sie da zrobić. a przy następnym spotkaniu : Nie wiedzieliśmy, to duża firma, zapiszemy, zobaczymy co się da zrobić.
  • Martin 2018-08-27 00:12:27
    Tesco to bankrut, tak Czeskie Honzy zarządzają Tesco w Europie.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.227.186.112
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.