Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Merlinfood by Alma wspólny projekt internetowy Merlin.pl i Alma

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 15-05-2015, 11:48
Merlin.pl i Alma łączą siły w e-handlu. Powstał projekt Merlinfood by Alma
fot. materiały prasowe

Pierwsze w Polsce terminale Coolmat do odbioru produktów spożywczych zakupionych w sieci, staną wkrótce w Warszawie. Sklep internetowy Merlin.pl, w kooperacji z siecią Delikatesów Alma oraz partnerem technologicznym, przygotowuje się do wejścia w sprzedaż art. spożywczych. Tym samym na rynku już niebawem zadebiutuje projekt Merlinfood by Alma.

Merlin.pl to jeden z najdłużej istniejących na rynku sklepów internetowych – swoją historię rozpoczął 16 lat temu jako e-księgarnia, jednak w ciągu ostatnich lat znacząco zwiększył rozpiętość asortymentu oraz formy świadczonych usług. – Dziś Merlin.pl to ponad 500 tys. produktów, kilkanaście działów asortymentu, ogólnopolska sieć punktów odbioru stacjonarnego, magazyn usytuowany w dużym centrum logistycznym ­– mówi Tomasz Kowalski, prezes zarządu Merlin.pl.

Już teraz Merlin.pl finalizuje przygotowania do oficjalnego debiutu na rynku e-grocery. Strategia rozwoju projektu Merlinfood by Alma, po wielu miesiącach prac, jest gotowa. Spółka pozyskała wcześniej partnera technologicznego - Coolomat sp. z o.o. - pracując wspólnie nad założeniami rozwoju urządzeń dla modelu click&collect, a obecnie podpisała także długofalową umowę o współpracy z siecią Delikatesów Alma. 

– Jesteśmy gotowi do wejścia w sprzedaż artykułów spożywczych. Za nami stoi 16 lat doświadczenia w handlu internetowym, a synergia z tak wartościowym partnerem biznesowym, jakim jest Alma, z pewnością pozwoli nam wypracować znakomite efekty i wspólnie rozwijać rynek. Współpraca z Almą to przede wszystkim dostęp do ponad 20 tys. produktów i sprawdzonych dostawców oraz zorganizowanej sieci dystrybucji w całej Polsce – mówi Łukasz Rybczonek, dyrektor rozwoju biznesu w Merlin.pl.

 

– Rynek zakupów spożywczych online w Polsce rok do roku notuje dynamiczne wzrosty. Alma weszła w e-commerce jako jedna z pierwszych sieci spożywczych już 8 lat temu, a obecnie jest jednym z liderów na tym rynku. W zasięgu naszych bezpośrednich dostaw znajduje się ponad 10 mln mieszkańców z 18 aglomeracji, do których jesteśmy w stanie dostarczyć zakupy nawet w 4 godziny od złożenia zamówienia. Natomiast sprzedaż wysyłkową realizujemy na terenie całej Polski. Obecnie, dostrzegając niebywały potencjał rozwoju internetowego kanału sprzedaży, podjęliśmy decyzję o partnerstwie w projekcie Merlinfood by Alma, który pozwoli nam wspólnie zmienić oblicze polskich zakupów spożywczych w sieci – mówi Jacek Sobczyk, Dyrektor Operacyjny Alma Market S.A..

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 364) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH