Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Merlin.pl walczy o udziały w rynku e-commerce

  • Autor: Dziennik Gazeta Prawna
  • Data: 20-09-2016, 09:42
Merlin.pl walczy o udziały w rynku e-commerce
logo Merlin.pl

Spółka Topmall, dzierżawca marki Merlin.pl, jest na dobrej drodze do realizacji planu. Odzyskała dobre imię i klientów, a teraz walczy o udziały w rynku e-commerce. W kraju, ale także za granicą, zwłaszcza wschodnią - pisze "Dziennik Gazeta Prawna".

Obecnie Merlin.pl ma już kilkadziesiąt tysięcy zamówień. Planowane na ten rok obroty to 20 mln zł.

– Od czerwca rozwój znacząco przyspieszył. Z miesiąca na miesiąc notowaliśmy wzrosty rzędu 30 proc. We wrześniu jest jeszcze lepiej – komentuje na łamach "DGP", Łukasz Szczepański, prezes Topmall. Co prawda e-sklep nie przynosi jeszcze zysków, ale według niego strata z każdym miesiącem zbliża się do zera.

W przyszłym roku prezes chce już zarabiać na biznesie i zrealizować przychody na poziomie 50 mln zł. W 2018 r. natomiast przychody mają osiągnąć historyczny poziom dla tej marki, czyli 100 mln zł.

Więcej w "Dzienniku Gazecie Prawnej".

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 477) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH