Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Metro AG: Wzrost w segmencie hurtowym i zmniejszenie spadków sieci Real

Sprzedaż grupy Metro AG, w pierwszym kwartale roku obrotowego 2017/2018 wyniosła 10,1 mld euro i wzrosła rok do roku o 0,8 proc., licząc sprzedaż LfL. Wzrost sprzedaży ogółem, w euro, wyniósł 0,2 proc., a licząc w lokalnej walucie 1,5 proc. Spółka podaje, że wzrost sprzedaży to między innymi efekt dobrych wyników segmentu hurtowego w Europie Wschodniej i udanego kwartału w sieci Real.

Metro AG: Wzrost w segmencie hurtowym i zmniejszenie spadków sieci Real
fot. Metro AG

- Mieliśmy solidny świąteczny kwartał w trudnym otoczeniu rynkowym. Sprzedaż grupy w pierwszym kwartale jest zgodna z naszą prognozą na cały rok finansowy – powiedział Olaf Koch, prezes zarządu Metro AG.

Jak informuje spółka, sprzedaż Metro Wholesale, czyli części grupy odpowiedzialnej za sprzedaż hurtową, wyniosła 8,1 mld euro, co oznacza wzrost LfL o 1 proc. Wzrost liczony w lokalnej walucie to 2,3 proc, a w euro 0,6 proc.

- Sprzedaż Metro Wholesale wspierana była przez nieustanny rozwój w Europie Wschodniej i wzrost LfL w Niemczech – napisano w raporcie.

Jednak w Rosji sprzedaż LfL w Metro Wholesale obniżyła się o około 9 proc. (w porównaniu do pozytywnego wyniku za pierwszy kwartał roku 2016/17). Z kolei na odnotowany wzrost sprzedaży w euro w tym segmencie o 0,6 proc. wpływ miały negatywne skutki walutowe, w szczególności w Turcji i Chinach.

Czytaj więcej w dlahandlu.pl

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Metro AG RSS ALERT    /    Real RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.203.28.212
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.