REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Metro Group liczy na niewielki wzrost sprzedaży w tym roku

  • dlahandlu.pl
  • Autor: www.dlahandlu.pl
  • Data: 04-01-2016, 11:27
Metro Group liczy na niewielki wzrost sprzedaży w tym roku
fot. shutterstock

W roku obrotowym 2015/16, Metro Group spodziewa się niewielkiego wzrostu sprzedaży ogółem, mimo wciąż wymagającej sytuacji rynkowej. W sprzedaży w ujęciu like-for-like koncern przewiduje kolejny niewielki wzrost, będący kontynuacją 1,5 proc. wzrostu odnotowanego w tym roku.

REKLAMA

Linie sprzedaży METRO Cash & Carry i Media-Saturn w szczególności powinny przyczynić się zarówno do wzrostu sprzedaży ogółem, jak i like-for-like. Oczekuje się także, że swoje wyniki poprawi Real, w porównaniu do poprzedniego roku.

METRO Cash & Carry skupiając się bardziej na potrzebach klientów profesjonalnych w roku obrotowym 2014/15 zdołało zwiększyć swój udział w biznesie poprzez dostawy do klientów. Sprzedaż realizowana w dostawach wzrosła o 13,7 proc., do 3.1 mld euro (2013/14: 2,8 mld euro) stanowiąc jednocześnie 10,6 proc. udziału METRO Cash & Carry w sprzedaży ogółem.

Kolejnym krokiem było pozyskanie Classic Fine Foods (CFF), jednego z czołowych azjatyckich graczy z rosnącej branży dostaw żywności. Classic Fine Foods z siedzibą w Singapurze bezpośrednio dostarcza artykuły spożywcze do hoteli, restauracji i firm cateringowych.

Więcej czytaj w serwisie www.dlahandlu.pl.
 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH