Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Metro Group notuje lekki spadek sprzedaży

Sprzedaż Metro Group za trzy kwartały roku finansowego 2015/16 wyniosła 44,253 mld euro w porównaniu do 44,977 mld euro w tym samym okresie roku poprzedniego (spadek o 1,6 proc. w euro).

Metro Group notuje lekki spadek sprzedaży
fot. fot. za mediamakro.pl

Sprzedaż w Niemczech to 17,343 mld euro (17,180 mld euro w ciągu trzech kw. 2014/15). Sprzedaż międzynarodowa wyniosła 26,909 mld euro w porównaniu do 27,797 mld euro w ciągu trzech kw. 2014/15.

Metro Cash&Carry zanotowało sprzedaż w ciągu trzech kw. 2015/16 na poziomie 21,648 (wzrost o 0,3 proc. LfL). Sprzedaż działu horeca to 10,400 mld euro, działu "Multispecialists" 9,051 mld euro, działu "Trader" 2,064 mld euro, a sprzedaż działów pozostałych to 134mln euro.

Dział Cash&Carry posiadał w Polsce na koniec czerwca 2016 r. 33 placówki (w ciągu 3 kwartałów 8 obiektów zamknięto). Media Saturn posiada w Polsce 82 sklepy (4 otwarcia, 1 zamknięcie).

Więcej na www.dlahandlu.pl.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Metro Group RSS ALERT    /    Makro Cash and Carry RSS ALERT    /    wyniki Metro Group RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.210.61.41
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.