Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Metro Group: W 2009 r. inwestowaliśmy w rozwój sieci i nowe formaty sklepów

  • Autor: portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 21-01-2010, 09:48
Metro Group: W 2009 r. inwestowaliśmy w rozwój sieci i nowe formaty sklepów

W 2009 r. koncern Metro Group uruchomił na polskim rynku cztery nowe placówki handlowe. W ramach Grupy najszybciej rozwijała się sieć Saturn, która otworzyła dwa markety: w Tychach i Lubinie. Po jednym markecie uruchomiły Media Markt (Piotrków Trybunalski) i Real (Bielsko-Biała). Na koniec roku operator prowadził 136 marketów.

Rozwój sieci Makro Group to nie tylko otwarcia nowych sklepów, ale również wdrażanie nowych koncepcji sprzedaży i dystrybucji oraz ciągła modernizacja istniejących obiektów handlowych, wzbogacanie asortymentu i rozwój marek własnych.

Makro Cash & Carry uruchomiło w Tarnowie „Makro Punkt", który jest filią krakowskiej hali Makro i zarazem pierwszą na świecie placówką w nowym formacie, adresowaną do przedsiębiorców z sektora niezależnego handlu.

Z kolei Real zmodernizował hipermarket w warszawskiej dzielnicy Ursynów według nowej koncepcji, która jest już sukcesywnie wdrażana także w kolejnych marketach tej sieci.

Jedną z ważnych inwestycji w 2009 r. było także uruchomienie przez Makro Cash & Carry specjalistycznego centrum dystrybucyjnego, tzw. platformy rybnej, koło Częstochowy.

Sieć Real nieustannie rozwija swoje marki własne. W 2009 roku została wprowadzona do sklepów sieci nowa marka własna Real Quality. Real uruchomił także z sukcesem nowy program bonusowy Payback.

Koncern kontynuuje programy Metro Edukacja i Metro Student. Nowością Metro Studenta jest przyjęcie do programu nowych uczestników - obecnie w programie uczestniczy 22 osoby. - Nie mniej ważne okazało się zaangażowanie koncernu i jego spółek w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu, a zwłaszcza w dziedzinie edukacji i profilaktyki zdrowia. - mówi Renata Juszkiewicz, Dyrektor Przedstawicielstwa Metro Group w Polsce.

2009 - to kolejny rok dynamicznego rozwoju Metro Group na całym świecie. Metro Group otworzyła łącznie 80 nowych placówek. Koncern jest teraz obecny w 33 krajach.

Metro Group jest jednym z najważniejszych międzynarodowych przedsiębiorstw handlowych. W roku 2009 koncern osiągnął obrót w wysokości ok. 66 mld €. METRO Group prowadzi ok. 2.100 placówek handlowych w 33 krajach i zatrudnia 300.000 pracowników.

W Polsce koncern obecny jest poprzez sieci handlowe Makro Cash & Carry, Real, Media Markt i Saturn. Prowadzi 136 placówek handlowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 340) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH