REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Metro Group zakończył test nowego formatu, nie zamierza go rozwijać

  • Autor: planetretail.net
  • Data: 15-03-2011, 17:37

Test nowego konceptu Metro Group obiektu cash&carry w mieście Siegen w Niemczech zakończył się i spółka ocenia, że jest mało prawdopodobne, by ten format został wprowadzony w innych lokalizacjach - podaje platetretail.net.

REKLAMA

Metro Group zapowiadał wcześniej, że jeśli nowy format zakończy się sukcesem, zostanie on wprowadzony w całej Europie.

Planetretail.net przypomina, że Metro Group otworzył trzy sklepy w innowacyjnym formacie - w Siegen, Neu-Ulm i Augsburgu, w pierwszej połowie 2009 roku.

W nowym formacie sklepów spółka m.in. ograniczyła asortyment produktów, w żywności o 20 proc., a w pozostałych produktach o 40 proc., aby skrócić czas robienia zakupów. Udział produktów private labels został zwiększony do 20 proc.

Obecnie wydaje się, że nowy format nie zakończył się sukcesem, do czego przyczyniła się znaczna redukcja asortymentu - podaje planetretail.net.

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 986) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH