Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Millenialsi kochają centra handlowe i cenią tradycyjne wartości

  • Autor: www.portalspozywczy.pl/ pr
  • Data: 28-02-2017, 11:57
Millenialsi kochają centra handlowe i cenią tradycyjne wartości
fot. shutterstock

Najważniejszą wartością dla millenialsów i pokolenia MTV jest rodzina, a centra handlowe kojarzą się im głównie z zakupami, radością i zadowoleniem – wynika z badania, które na zlecenie firmy Immochan przeprowadziła agencja badawcza ARC Rynek i Opinia. Według Immochan, to ważna wskazówka dla zarządzających centrami handlowymi, którzy powinni kształtować ofertę tak, aby odzwierciedlała wartości ważne dla ich klientów.

Jakie życiowe wartości są ważne dla klientów centrów handlowych? Co millenialsi (osoby w wieku 18-30 lat) i pokolenie MTV (31-45 lat) sądzą na temat centrów handlowych? Wyniki badania zleconego przez firmę Immochan, właściciela Centrów Handlowych Auchan pokazują, że respondenci niezależnie od wieku cenią tradycyjne wartości. Jednak ich podejście do wizyty w centrum handlowym różni się.

Wartości ważne dla młodych

Aż 6 na 10 badanych wśród wartości ważnych w ich życiu najczęściej spontanicznie wskazuje na rodzinę. Takiej odpowiedzi udzieliło 56% millenialsów i 63% osób z pokolenia MTV. Młodsi w dalszej kolejności wskazywali na miłość (27%) i przyjaźń (20%). Starsi na drugim miejscu wskazali zdrowie (20%) i dopiero potem miłość (13%).

- Chcemy jeszcze lepiej poznać wartości, jakimi kierują się nasi klienci, a tym samym dowiedzieć się, czego oczekują od centrów handlowych. Okazuje się, że pokolenie millenialsów bardziej stawia na wartości rodzinne, miłość czy przyjaźń niż nam się wydawało. To ważna informacja z punktu widzenia osób zarządzających centrami handlowymi. Pokazuje, że w działaniach marketingowych warto podkreślać tradycyjne wartości – mówi Agnieszka Gutowska-Wicher, dyrektor marketingu w Immochan.

Młodzi lubią centra handlowe bardziej niż ich starsi koledzy

Jak wynika z raportu, ponad połowa badanych lubi odwiedzać centra handlowe. Wśród millenialsów takiej odpowiedzi udzieliło 57%, natomiast wśród pokolenia MTV 52%. Tylko co piąty badany przyznał, że nie lubi takich wizyt.

Naturalnie, wizyta w centrum handlowym najczęściej kojarzy się z zakupami (27%). Wśród wymienianych skojarzeń pojawiały się również m.in. radość, zadowolenie (16%) oraz pozytywne emocje (10%). Warto jednak zwrócić uwagę, że w przypadku kojarzenia centrum handlowego z radością i zadowoleniem widać wyraźną różnicę w podejściu millenialsów (20%) i respondentów z pokolenia MTV (10%).

Immochan to oddział Auchan Polska sp. z o.o., działający jako deweloper, komercjalizator i zarządca galerii oraz parków handlowych Auchan. Firma Immochan powstała w 1976 r. we Francji i wchodząc w skład międzynarodowego Holdingu Auchan, prowadzi działalność w 12 krajach. Immochan, który w Polsce działa od 1996 r., posiada i zarządza 24 centrami handlowymi o łącznej powierzchni handlowej 680 tys. mkw. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 761) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH