Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Mimo świąt branża gastronomiczna planuje dobre wyniki w grudniu

Grudzień jest dobrym okresem dla pizzerii. Panie domu, zajęte zakupami, sprzątaniem i organizowaniem świąt, mają mniej czasu na gotowanie. Częściej decydują się na ułatwienie sobie życia i zamówienie pizzy - mówi Dariusz Bąk, prezes sieci Telepizza.

Mimo świąt branża gastronomiczna planuje dobre wyniki w grudniu
Na fot. Dariusz Bąk, prezes Telepizzy

W okresie przedświątecznym ludzie częściej spotykają się ze znajomymi. - Przy okazji rośnie ruch w pizzeriach. Dzięki temu obroty naszej branży rosną - zauważa Dariusz Bąk. - W wigilię i dni świąteczne wszystkie restauracje „padają". Konsumenci spędzają ten czas w domu. Jednak tuż po świętach interes dynamicznie rusza. Wydaje się, że klient nasycony w ciągu Bożego Narodzenia dobrym domowym jedzeniem, pragnie odmiany w postaci posiłku z pizzerii, McDonald's czy KFC. Mimo tego, że przez parę dni jadł świąteczne pierogi, ryby i sałatki - dodaje.

Ze zbliżaniem się Nowego Roku ponownie nastaje czas spotkań. - To powoduje, że wbrew pozorom, dla branży gastronomicznej grudzień jest bardzo zyskownym okresem - podsumowuje prezes Telepizzy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Dariusz Bąk RSS ALERT    /    Telepizza RSS ALERT    /    KFC RSS ALERT    /    pizza RSS ALERT    /    pizzeria RSS ALERT    /    gastronomia RSS ALERT    /    restauracje RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.242.25.198
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.