Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Ministerstwo będzie patronować kampanii "Jem bo polskie"?

  • Autor: portalspozywczy.pl, ŁS, PB
  • Data: 02-10-2014, 17:31
Ministerstwo będzie patronować kampanii
fot. Rynek Hurtowy w Broniszach

Zdaniem Krzysztofa Gajewskiego, członka zarządu Grupy E.Leclerc, akcja „Jem bo polskie"ma charakter otwarty i przystąpić do niej mogą sieci nie zrzeszone w ramach POHiD. Jak wynika z komunikatu resortu rolnictwa, ministerstwo udzieliło patronatu kampanii, jednak minister Marek Sawicki, w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl, nie potwierdził tego.

Przypomnijmy, że celem kampanii jest popularyzowanie idei kupowania i spożywania większej ilości owoców i warzyw z Polski, jako recepty na problemy związane z embargiem. Każda z firm biorących udział w akcji ma za zadanie umieszczenie w widocznym miejscu logotypu kampanii oraz własnych, indywidualnych haseł wspierających tę inicjatywę.

Kampania "Jem, bo polskie" będzie promowana na wszystkich możliwych nośnikach, jakimi dysponują sieci handlowe, w tym katalogach okolicznościowych, gazetkach, bilbordach, plakatach oraz mediach, z którymi współpracują. Żadne z materiałów nie będą zawierać akcentów antyrosyjskich a jedynie wspierać polskich producentów owoców i warzyw. Kampania w pierwszej kolejności obejmuje promocję polskich warzyw i owoców. W zależności od jej przebiegu planowane jest rozszerzenie działań na inny asortyment.

Jak mówi Krzysztof Gajewski, kampania ruszyła 1 października. - Ma ona charakter otwarty dla innych sieci, poza POHiDem, które zaakceptują warunki tej kampanii. Podstawowe warunki to: wspieramy polskich sadowników i nie tolerujemy antyrosyjskości w tym przesłaniu. Jeśli ktoś akceptuje te warunki, może również używać logo kampanii - mówi członek zarządu Grupy E.Leclerc.

Dodaje, że sieci handlowe interesują się kampanią.

Zapewnia, że akcja nie ma charakteru komercyjnego. - Akcja ma raczej wymiar odpowiedzialności biznesu niż stricte handlowy. Nie zakładamy, że zarobimy na tej akcji duże pieniądze, raczej odwrotnie. Chcemy w tej sytuacji, jaka się wytworzyła pokazać, że coś można zrobić - tłumaczy Krzysztof Gajewski.

Ministerstwo rolnictwa poinformowało, iż podczas spotkań na Międzynarodowych Targach Poznańskich minister rolnictwa Marek Sawicki spotkał się z przedstawicielami firm handlowych należących do Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji.

- Goście poinformowali szefa resortu rolnictwa o kampanii promocyjnej „Jem bo polskie", organizowanej pod auspicjami POHiD. Minister, przychylając się do prośby, udzielił patronatu kampanii oraz zapewnił o poparciu tej inicjatywy - czytamy w komunikacie.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 516) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH