Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Miraculum rozwija własną sieć sprzedaży

  • Autor: Parkiet
  • Data: 28-02-2012, 08:00

Kosmetyczna firma Miraculum prowadzi rozmowy z kolejnymi kandydatami do przejęcia. Rozwija też własną sieć sprzedaży - niezależnych stoisk, tzw. wysp, w centrach handlowych - pisze "Parkiet".

Do końca roku Miraculum chce mieć 40 wysp z kosmetykami Miraculum, Paloma, Pani Walewska i Joko.

Firma, która do końca marca chce sfinalizować kupno dwóch krajowych marek kosmetyków do makijażu Joko i Virtual (wraz z ich działami sprzedaży, marketingu i logistyki) pracuje już nad kolejnymi transakcjami. W ofercie Miraculum nie ma np. kosmetyków do pielęgnacji włosów - czytamy w "Parkiecie".

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 451) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH