Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

MMG sprzedaje Galerię Młociny za 104,5 mln euro

  • Autor: portalspozywczy/PR
  • Data: 10-03-2017, 14:08
MMG sprzedaje Galerię Młociny za 104,5 mln euro
Galeria Młociny, fot. mat. pras.

Galeria Młociny została sprzedana przez Master Management Group spółkom Echo Polska Properties i Echo Investment S.A. za łączną kwotę 104,5 milionów euro. Budowa centrum handlowo-usługowo-rozrywkowego o powierzchni handlowej 70 tys. m kw., jest w toku.

- Z przyjemnością ogłaszamy, że sfinalizowaliśmy transakcję sprzedaży Galerii Młociny firmom Echo Polska Properties i Echo Investment S.A. Master Management Group miało wizję nowoczesnego kompleksu handlowego w jednej z najlepszych lokalizacji, zaprojektowanego w harmonii z otoczeniem i wyposażonego w unikalne funkcje sportowe i rozrywkowe. Dzięki wytrwałej pracy naszego zespołu dostarczyliśmy na rynek rentowny projekt, który wyznacza standardy w swoim segmencie. Zdobyliśmy też zaufanie inwestorów i największych sieci handlowych – powiedział Paul Kusmierz, prezes Master Management Group.

- Zakup Galerii Młociny jest zgodny z naszą strategią inwestowania w wysokiej jakości projekty handlowe w najlepszych lokalizacjach. Warszawa, w porównaniu do innych polskich miast, wyróżnia się stosunkowo niskim nasyceniem powierzchnią handlową na tysiąc mieszkańców. Warto podkreślić, że Galeria Młociny jest zlokalizowana w strategicznym punkcie komunikacyjnym, gdzie znajdują się pętle tramwajowe, przystanki autobusowe oraz stacja metra. Młociny to także dzielnica, w której systematycznie przybywa osiedli mieszkaniowych – powiedział Hadley Dean, prezes Echo Polska Properties.

Galeria Młociny zadebiutowała publicznie w 2014 roku podczas targów MAPIC i uzyskała pozwolenie na budowę w 2015 r., natomiast budowa obiektu rozpoczęła się we wrześniu 2016 r. Zespół leasingu, którym kieruje Michał Masztakowski, skomercjalizował już 60% powierzchni handlowej i pozyskał kluczowych najemców, m.in. Intermarché, dla którego będzie to debiut na Warszawskim rynku.

Segment modowy Galerii Młociny tworzą Zara i marki należące do grupy Inditex, H&M, C&A, VAN GRAAF i wiele innych, będzie też sklep EURO RTV AGD, podczas gdy rozrywkę i ofertę czasu wolnego zapewnią m.in. 9-ekranowe kino CINEMA3D i Calypso Fitness Club.   

- Zgodnie z naszą długofalową strategią, sprzedaż Galerii Młociny jest dla nas otwarciem nowych możliwości inwestycyjnych na polskim rynku. Jesteśmy przekonani o dużym potencjale licznych projektów handlowych na terenie Polski i wkrótce będziemy ogłaszać nowe informacje dotyczące naszego portfolio – dodał Paul Kusmierz.

- Galeria Młociny będzie kolejnym projektem umacniającym pozycję Echo Investment jako najważniejszego dewelopera w sektorze nieruchomości handlowych, a także potwierdzeniem naszego doświadczenia w tym segmencie – powiedział Nicklas Lindberg, prezes Echo Investment.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 487) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH