Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Mniejsze formaty Tesco cieszą się zainteresowaniem klientów

  • Autor: echodnia.eu
  • Data: 21-06-2010, 11:29

Michał Sikora, rzecznik sieci Tesco, na łamach echodnia.eu ocenia, że corocznie liczba klientów małych sklepów Tesco rośnie o kilkanaście czy w niektórych przypadkach kilkadziesiąt procent. Jego zdaniem małe sklepy dają niskie ceny, znane z hipermarketów, a równocześnie wygodę i szybkość robienia zakupów - informuje echodnia.eu.

Zdnaiem rzecznika Tesco zmienia się też podejście klientów do produktów marki własnej. W ubiegłym roku aż 74 proc. ankietowanych klientów powiedziało, że ma do nich pozytywne bądź neutralne nastawienie do marek własnych sieci.

Dlatego Tesco stworzyło pełną gamę tzw. produktów dyskontowych, czyli osobnych marek, produkowanych na wyłączność sieci - prawie 50 marek i 770 produktów w niskich cenach.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 744) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH