Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Mokate rusza z telewizyjną kampanią reklamową

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 23-10-2008, 14:06

Firma Mokate rusza jesienną ofensywą reklamową promujacą herbaty. Na najbliższy okres zaplanowane zostały dwie duże kampanie - jedna dotyczyć będzie herbat Minutka, a druga Mokate - Grzańce".

Herbata Minutka, ze względu na rodzinny charakter produktu, reklamowana będzie przy programach o profilu familijnym, czyli najpopularniejszych serialach i teleturniejach. Zasięgiem obejmie stacje telewizji publicznej, Polsat i TVN. Łącznie wyemitowanych zostanie 146 reklam w trakcie m.in. seriali „Na Wspólnej", „Samo życie", "Pierwsza miłość", "Ranczo", teleturnieju „Familiada" czy porannego programu „Pytanie na śniadanie".

Równie widoczne będą "Grzańce". Rozgrzewające herbatki wystąpią w roli sponsora wyłącznie dobrej pogody na antenie telewizji POLSAT i TVN.

Intensywna kampania obu produktów potrwa do końca roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 220) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH