Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Moya nie będzie poszerzać oferty FMCG

Czy w związku z zakazem niedzielnego handlu na stacjach Moya jest więcej klientów? - Wzrost sprzedaży w zależności od lokalizacji to średnio o kilkadziesiąt procent więcej względem zwykłych niedziel. Jednak są też sklepy, w których ruch się nie zwiększa. Najlepiej sprzedają się te same grupy produktów co na co dzień, czyli papierosy, alkohol mocny, piwo i napoje, jednak w niedziele ich sprzedaż znacząco wzrasta - mówi w rozmowie z dlahandlu.pl Filip Puchalski, dyrektor ds. operacyjnych w MOYA.

- W marcu 2018 wprowadziliśmy do sprzedaży produkty z kategorii tzw. ogólnospożywczej (kawy, herbaty, konserwy, makaron, dania instant, dania gotowe w słoikach, produkty śniadaniowe itp.). Z końcem roku zrobiliśmy analizę, w której okazało się, że poza kilkoma wyjątkami wysokość obrotów jakie generowała ta grupa to zaledwie poniżej 1 proc. w skali całego sklepu. Postanowiliśmy zostawić ten asortyment tylko na kilku wybranych stacjach. Na chwilę obecną nie planujemy więc poszerzać asortymentu FMCG - mówi serwisowi dlahandlu.pl Filip Puchalski, dyrektor ds. operacyjnych w MOYA.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Moya RSS ALERT    /    stacje paliw RSS ALERT    /    FMCG RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.212.239.56
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.