Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Multiformatowość i omnichannel. Analiza działań sieci Carrefour

  • Autor: OW, portalspozywczy.pl
  • Data: 26-09-2016, 15:39
Multiformatowość i omnichannel. Analiza działań sieci Carrefour
Guillaume de Colonges, prezes zarządu Carrefour Polska (fot. Piotr Waniorek/zelaznastudio.pl)

W 2015 r. łączna sprzedaż firmy Carrefour w Polsce wyniosła 8,895 mld złotych. Prezes uważa, że 2015 rok był udany dla Carrefour, mimo trudnej sytuacji rynkowej. – Dlatego w 2016 roku kontynuujemy obraną strategię, w celu dalszego wzmacniania pozycji Carrefour na rynku. Szczególną uwagę przykładamy do rozwoju poszczególnych formatów oraz wyprzedzania trendów konsumenckich – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Guillaume de Colonges, Prezes Carrefour Polska.

Dalsza część artykułu (94%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi „Strefa premium”. Kliknij tutaj aby się zalogować lub zarejestruj konto.

Kliknij tutaj, aby zobaczyć szczegółowe informacje o "Strefie premium". Aktualna oferta cenowa jest dostępna tutaj.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (11 524) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH