MyEcolife zrezygnowała z prowadzenia stoisk w galeriach. Stawia na BioBazar i sklep on-line
Mieliśmy trzy stoiska MyEcolife w warszawskich galeriach handlowych przez niemal dwa lata. Zrezygnowaliśmy jednak z tego sposobu dystrybucji produktów MyEcolife, nie było to rentowne przedsięwzięcie. Skupiamy się na sprzedaży na BioBazarze, za pośrednictwem sklepu internetowego i w wybranych sklepach ekologicznych i delikatesach na terenie Warszawy i okolic - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Agnieszka Saternus, dyrektor zarządzająca MyEcolife Sp. z o.o.
Firma MyEcolife jest organizatorem BioBazaru, gdzie klienci mogą kupić produkty ekologiczne wprost od dostawców. BioBazar działa od 27 listopada 2010 r. w każdą sobotę przy ul. Żelaznej w Warszawie. Po prawie roku istnienia otworzył również filię w Konstancinie.
- W tym roku nie planujemy otworzenia kolejnych filii, nie wykluczamy tego jednak w przyszłości. Obecnie skupiamy się na rozpoczętych projektach - na BioBazarze i sklepie online MyEcolife. Klienci BioBazaru mogą spodziewać się w najbliższym czasie kolejnych atrakcji podczas sobotnich zakupów - tłumaczy Agnieszka Saternus.
Jak dodaje, zdecydowanie rośnie skala BioBazaru, przybywa nie tylko klientów, ale też i dostawców. Oferta jest coraz bardziej kompleksowa, regularnie ją poszerzamy, a miejsce jest coraz bardziej znane. Mamy szereg ciekawych pomysłów na dalszy rozwój BioBazaru, które stopniowo realizujemy. Zarówno sklep internetowy MyEcolife jak i BioBazar ma coraz większe grono stałych i lojalnych klientów. Rachunki klientów i liczba osób odwiedzających BioBazar zmieniają się sezonowo. Największe zainteresowanie klientów obserwujemy w sezonie zbiorów warzyw i owoców (choć szeroki asortyment warzyw i owoców lokalnych jak i importowanych jest dostępny przez cały rok). Liczba klientów na BioBazarze sięgała nawet 5 tysięcy osób w okresie przedświątecznym, w grudniu 2011 r. - podsumowuje dyrektor zarządzająca MyEcolife Sp. z o.o.
Czytaj także: Dyrektor MyEcolife: Spodziewamy się spadku cen żywności ekologicznej i dalszego rozwoju rynku


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!