Na 130. stacjach benzynowych PKN Orlen planuje otwarcie konceptów stop.cafe i O!Shop

Jeszcze w tym roku na około 130 obiektach należących do sieci stacji paliw ORLEN pojawią się nowe koncepty stop.cafe i O!Shop, na które złoży się oferta kącików kawowych i sklepu „convenience”. Wprowadzenie nowoczesnych rozwiązań zarówno w obszarze gastronomii jak i architektury oraz pozostałej oferty dostępnej na stacji podyktowana jest ewolucją potrzeb konsumentów, rosnącą świadomością kulinarną i wymaganiami estetycznymi. Zgodnie z założeniami zaktualizowanej pod koniec ubiegłego roku strategii dla segmentu detalicznego, PKN ORLEN planuje intensywny rozwój formatów, które dotąd dostępne były w ponad 50 pilotażowych lokalizacjach na terenie całego kraju.
POWIĄZANE TEMATY
W ofercie stop.cafe znajdzie się przede wszystkim kawa, pieczywo wypiekane na miejscu, półprodukty mięsne i sosy oraz świeże dodatki warzywnych. W ofercie znajduje się również gama sałatek, wrapów, zapiekanek i hot dogów, przygotowywanych z surowców bez dodatku glutaminianów i fosforanów. Menu stop.cafe jest także poszerzane o koktajle i soki.
Stacje restauracyjne poza ofertą przekąsek i napojów dostępnych w podstawowym formacie nowego konceptu uzupełnione są o ofertę śniadań oraz dań obiadowych, zupy, makarony również w formie zapiekanej oraz naleśniki z różnymi dodatkami, na słono i na słodko.
- Blisko 10 lat obecności Stop Cafe na rynku polskim pozwoliło nam zbudować silną markę gastronomiczną, która właśnie przyjmuje nowy wymiar. Po raz kolejny udaje nam się wyznaczać trendy w zakresie kompleksowej oferty gastronomicznej, dostosowanej do potrzeb zarówno tradycyjnych, jak i nowoczesnych klientów stacji paliw, którzy z coraz większą uwagą podchodzą do kwestii jakości odżywania– podkreśla Krzysztof Łagowski, Dyrektor Wykonawczy ds. Sprzedaży Detalicznej w PKN ORLEN.
W miesiącach letnich do dyspozycji klientów będzie również przygotowany ogródek z miejscami siedzącymi.
Uzupełnieniem oferty gastronomicznej jest sklep O! Shop - miejsce na szybkie i wygodne zakupy. Charakterystyczne dla tego konceptu są produkty typu Ready-To-Eat, np. przekąski owocowe i warzywne, desery oraz Ready-To-Serve czyli dania gotowe lub półprodukty przygotowane do konsumpcji w domu lub w biurze.
- Marka O!Shop to nasza odpowiedź na zmieniające się wzorce konsumpcyjne oparte na potrzebie bliskości, wygody i szybkości zakupów. W ofercie sklepu znajdują się zarówno towary codziennego użytku, jak również dostosowana do potrzeb klienta oferta gastronomiczna. Wierzę, że ta multiformatowość pozwoli nam zaspokoić zróżnicowane, funkcjonalne potrzeby polskich konsumentów i stać się jeszcze bardziej konkurencyjnym w stosunku do innych formatów „convenience” w Polsce – dodaje dyrektor Łagowski.
Koncept jest również rozwijany na rynku czeskim i litewskim.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!