Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Na polski rynek spożywczych zakupów internetowych wchodzi firma Brandbank

  • Autor: portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 14-05-2012, 10:27

Firma Brandbank, dostawca rozwiązań w zakresie tworzenia i zarządzania danymi o produktach, otworzyła swoje pierwsze biura, studia fotograficzne i magazyn w Polsce.

Brandbank wszedł na polski rynek dzięki fuzji z lokalną firmą GlobalProduct o ugruntowanej pozycji na rynku. Do Polski wnosi doświadczenie wypracowane przez 14 lat obecności na brytyjskim rynku spożywczych zakupów internetowych.

Usługi Brandbank zapewniają osobom robiącym zakupy spożywcze przez internet natychmiastowy dostęp do pełnych informacji o produkcie, takich jak zdjęcia, marka, skład, wartości odżywcze a nawet alergeny. To znacznie ułatwia kupującym podjęcie decyzji o zakupie.

Brandbank ma już swoich pierwszych klientów w Polsce. Firma współpracuje już z Tesco oraz z wieloma e-sklepami, między innymi z Frisco.pl, A.pl, Alma24.pl oraz z ponad setką mniejszych firm.

Brandbank i GlobalProduct połączyły swój personel i zasoby w Polsce. Brandbank utrzyma zespół pracowników oraz biura zlokalizowane w Szczecinie oraz otworzy nową siedzibę w Warszawie.

- Uważamy, że Polska jest obecnie w momencie znaczących zmian dotyczących sposobu w jaki konsumenci kupują żywność, napoje, produkty kosmetyczne i apteczne. Jedna na pięć osób w Polsce ma konto na Facebooku, a ponad 60 procent polskich użytkowników Facebooka to osoby w przedziale wiekowym 18-35 lat. Młode rodziny z tego właśnie segmentu najwcześniej i najbardziej entuzjastycznie przyjęły trend robienia zakupów spożywczych w internecie w innych krajach, takich jak Wielka Brytania czy Czechy - powiedział Sean Wilkins, dDyrektor ds. rozwoju międzynarodowego w firmie Brandbank.

Brandbank jest światowym liderem we wspieraniu zarówno sieci handlowych, właścicieli e-sklepów, jak i dostawców w zarządzaniu materiałami o marce. Dzięki rozwiązaniom firmy, grafiki i informacje produktowe w łatwy i szybki sposób są dostępne do wykorzystania przez branżę e-commerce, mobilne aplikacje zakupowe, wirtualny merchandising, marketing online i offline, i nie tylko.

Brandbank podjął także współpracę z organizacją krajową GS1 Polska, która wdraża do praktyki gospodarczej globalne standardy GS1, obejmujące m.in. kody kreskowe i elektroniczną wymianę danych.

Otwarcie polskiego biura jest kontynuacją ekspansji firmy Brandbank na Europę Wschodnią, rozpoczętej wraz z otwarciem biura w Pradze w 2011 roku. Brandbank współpracował z Tesco przy udanym projekcie otwarcia nowego sklepu internetowego Tesco dla klientów w Czechach, uruchomionego w styczniu 2012 roku.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 691) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH