Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Nadchodzą zmiany w Magnolia Park

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 25-10-2012, 15:08

Po pięciu latach od otwarcia, dla Magnolia Park nadszedł czas zmian. Wkrótce rozpocznie się prawdziwa metamorfoza centrum. Pierwsze zmiany klienci będą mogli zaobserwować już w najbliższy weekend.

Niektóre z obecnych sklepów Magnolia Park zmienią swoją lokalizację w centrum, a cała oferta poszerzy się również o marki dotychczas niedostępne we Wrocławiu i regionie. Kilka sklepów zostanie zamkniętych po to, aby niebawem otworzyć się w nowej odsłonie.

Gino Rossi, Triumph i House, który zostanie dodatkowo powiększony, zmienią aranżację wnętrza. Swój wizerunek odświeży również salon jubilerski Łyko, natomiast sklep marki Venezia przeniesie się z pierwszego piętra na parter, aby pokazać się swoim klientom w najnowszej odsłonie. Zakończyła się już rozbudowa popularnego sklepu CROPP, dzięki której dostępny jest jeszcze szerszy wybór modnych ubrań i akcesoriów.

Już w listopadzie 2012 roku klienci Magnolia Park będą mogli się cieszyć pierwszym w regionie ekskluzywnym salonem hiszpańskiej biżuterii marki TOUS oraz topowymi sklepami odzieżowymi: Pierre Cardin, Gerry Weber i Morgan. Nie zabraknie także nowości dla miłośników różnorodnych smaków - oferta spożywcza wzbogaci się o Centrum Wina oraz nowe Delikatesy Włoskie. Dodatkowo rozpoczęły się już prace adaptacyjne pod zupełnie nowy sklep dla nastolatek i młodych kobiet.

Kolejne zmiany w Magnolia Park rozpoczną się styczniu 2013 roku, kiedy zmieniony zostanie układ ruchomych schodów, dzięki czemu możliwe będzie usprawnienie komunikacji w całej galerii. Następnie zostaną przeprowadzone prace mające na celu przeniesienie i powiększenie food courtu, co pozwoli klientom centrum handlowego cieszyć się największą ofertą restauracyjną we Wrocławiu, z 21 nowymi lokalami oraz aż 650 miejscami siedzącymi. Równocześnie powiększona zostanie strefa rekreacyjna dla dzieci i całej rodziny.

Docelowo Magnolia Park zostanie powiększona od strony ulicy Legnickiej o kolejne 15 000 mkw. powierzchni handlowej, na której znajdzie się aż 60 nowych sklepów, zapewniając najszerszą ofertę modową we Wrocławiu. W ramach rozbudowy centrum powiększy się łącznie o 20 000 mkw. Metamorfoza obejmie także rewitalizację części wnętrz obiektu, aby uatrakcyjnić i jeszcze lepiej dostosować je do potrzeb klientów. Całościowy proces zmian zakończy się na wiosnę 2014 roku.

- Magnolia Park jest bardzo lubianym i licznie odwiedzanym przez mieszkańców Wrocławia i regionu centrum handlowym, ale chcemy być jeszcze ciekawszym i bardziej atrakcyjnym miejscem. Rozpoczynamy więc metamorfozę, w wyniku której w Magnolia Park zajdą wielkie zmiany. Niektóre sklepy zaprezentują się w nowej odsłonie, oferując jeszcze szerszy wybór tak bardzo lubianych przez naszych klientów ubrań i akcesoriów. Pojawią się też nowe marki modowe, lokale gastronomiczne i dodatkowe możliwości rozrywki, dzięki czemu nasze centrum z pewnością stanie się jeszcze bardziej popularne wśród Wrocławian - powiedział Tomasz Waszkiewicz, dyrektor Magnolia Park.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Tisch 26-10-2012, 13:52:
Jednak -cały czas tandeta ,smród ,smród ,kfs,mc,kfs,mc

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 864) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.