Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Nadchodzi nowy sposób płacenia w internecie

Visa z zadowoleniem przyjmuje wszystkie rozwiązania w ekosystemie płatności, które przyczyniają się do zwiększenia bezpieczeństwa i prostoty transakcji. Dzięki nowym standardom specyfikacji branżowych dla płatności kartą w internecie, zakupy w sieci staną się dla konsumentów o wiele przyjemniejsze – mówi Jakub Grzechnik, Head of Product CEE, Visa.

 Nadchodzi nowy sposób płacenia w internecie
Jakub Grzechnik

Autor: portalspożywczy.pl
Data: 15-07-2019, 14:15

Pojawi się też specjalna ikona, która zapewni rozpoznawalność rozwiązania – uniwersalny logotyp zapewniający konsumentów, że mogą spodziewać się szybkiego i wygodnego procesu weryfikacji płatności, niezależnie od tego, czy robiąc zakupy korzystają z komputera, czy urządzenia mobilnego, karty kredytowej, czy debetowej.

Między innymi za sprawą postępującej cyfryzacji, jesteśmy nieustannie poddawani nowym bodźcom. Mnogość oferowanych sposobów płatności, czy korzystanie z różnych przeglądarek powodują, że przed dokończeniem transakcji jesteśmy notorycznie proszeni o podanie swoich danych - od imienia i nazwiska oraz daty urodzenia, poprzez adres doręczenia i preferencje dotyczące sposobu komunikacji, a skończywszy na informacjach o karcie płatniczej. Jak wynika z badań EMVCo, płacąc w sieci wypełniamy w ten sposób średnio 23 pola.

Branża płatnicza dąży do maksymalnego ulepszenia doświadczenia klienta w handlu elektronicznym. Tworzy w tym celu uniwersalną ikonę, dzięki której konsumenci płacący w sieci zyskają pewność, że wybierają prostszy i bezpieczniejszy sposób płatności - a przebieg transakcji dokonanej po kliknięciu takiego symbolu jest zgodny ze standardem EMV Secure Remote Commerce. Dzięki wdrożeniu standardu EMV® SRC Specification v1.0, Visa zaoferuje nowe doświadczenia płatnicze w handlu elektronicznym jeszcze latem tego roku.

Nowe standardy w handlu elektronicznym wzorowane są na rozwiązaniach, dzięki którym istnieje jednolity sposób płatności przy sprzedaży w świecie realnym. Dzięki standardom EMV Secure Remote Commerce, możliwe będzie wyeliminowanie przeszkód, z którymi dziś borykają się kupujący i sprzedający – na przykład koniecznością pamiętania wielu haseł, wypełniania dużej liczby pól informacyjnych, czy porzucania koszyka zakupowego. Dzięki temu, konsumenci będą mogli spędzić więcej czasu na zakupach zamiast na żmudnym wypełnianiu kolejnych pól. Z kolei detaliści będą mogli analizować większą liczbę zanonimizowanych danych o płatności, co pozwoli im na lepszą ocenę ryzyka. Dzięki temu częściej unikną odrzuconych i oszukańczych transakcji. Nowe standardy będą łatwe do wdrożenia przez wszystkich uczestników ekosystemu płatniczego – detalistów, operatorów płatności i wydawców kart.

Jak zatem będzie działać nowy standard płatności w internecie?

Podczas realizowania transakcji w sieci lub na urządzeniu mobilnym, kupujący będzie mógł skorzystać z osobistego, bezpiecznego profilu płatności. Widoczna ikonka Secure Remote Commerce będzie sygnałem dla konsumenta, że może dokonać płatności w szybki, ujednolicony i zaufany sposób.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Visa RSS ALERT    /    bezpieczeństwo płatności w internecie RSS ALERT    /    płatności online RSS ALERT    /    Jakub Grzechnik RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.81.28.94
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.