Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Najemcy interesują się małymi galeriami handlowymi

  • Autor: portalspozywczy.pl, pr
  • Data: 05-06-2014, 14:46

W dobie dużego nasycenia powierzchnią handlową, występującego zwłaszcza w największych miastach, powstają nowe, mniejsze koncepty handlowe, dostosowane do otoczenia i potrzeb okolicznych mieszkańców. Przykładem jest Galeria Dębiec, która cieszy się zainteresowaniem najemców.

Galeria Dębiec to dwupoziomowe centrum handlowe, które powstaje w południowej części Poznania. Będzie to obiekt typu convenience, który ma zapewnić mieszkańcom tej części miasta i okolicznych mniejszych miejscowości wygodne i szybkie codzienne zakupy. Znajdzie się tam ponad 50 sklepów i punktów usługowych.

Głównym najemcą Galerii Dębiec będzie sklep sieci Biedronka, marki należącej do spółki Jeronimo Martins Polska. Sieć posiada w Polsce ponad 2400 placówek. W Galerii powstanie także drugi sklep należący do grupy Jeronimo Martins - sklep kosmetyczny hebe.

Galeria Dębiec jest odpowiedzią na współczesne trendy życia Polaków coraz częściej szukających mniejszych obiektów handlowych, w których mogą zrobić szybkie, codzienne zakupy i skorzystać z usług, nie tracąc przy tym dużej ilości czasu. Atut ten dostrzegła m.in. sieć PEPCO, która obecnie posiada w Polsce 506 sklepów zlokalizowanych zarówno przy ulicach, jak i w galeriach handlowych.

- Zdecydowaliśmy się na otwarcie sklepu PEPCO w Galerii Dębiec ponieważ pozytywnie oceniliśmy lokalizację i sam projekt tego centrum handlowego. Pomimo, iż posiadamy już kilka sklepów w Poznaniu, postanowiliśmy otworzyć kolejny na Dębcu - powiedział Marcin Stańko, Dyrektor Operacyjny i Członek Zarządu w firmie PEPCO Poland Sp. z o.o.

Najnowszym najemcą Galerii Dębiec jest klub fitness szwedzkiej sieci Fitness24Seven, która dopiero wchodzi na polski rynek i zaczyna właśnie od Poznania. Jak mówi Oliver Bordowski, Business Development Fitness24Seven, firma zdecydowała się na podpisanie umowy z Galerię Dębiec ponieważ widzi duży potencjał zarówno samego obiektu, jak i jego lokalizacji. - Przeprowadziliśmy szczegółową analizę rynku i doszliśmy do wniosku, że nowa, wysokiej jakości i jednocześnie korzystna cenowo siłownia, idealnie pasuje do tego miejsca i konceptu handlowego Galerii Dębiec - mówi Oliver Bordowski.

Oprócz dużych, sieciowych marek, takich jak Biedronka czy PEPCO, w galerii na Dębcu znajdzie się również kilku lokalnych (poznańskich) i regionalnych przedsiębiorców. Jednym z nich jest biuro podróży Holiday Land. - Interesuje nas lokalizacja w mniejszych galeriach handlowych z powodu nieco niższych kosztów działalności, obsługi klientów lokalnego rynku i wyłączności prowadzenia biura podróży w obiekcie. Jesteśmy małą firmą rodzinną, lokalną, działającą tylko w Poznaniu. Galeria Dębiec to nasza trzecia lokalizacja - mówi właścicielka, Aldona Pyrszel.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 744) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH