Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Najemcy interesują się małymi galeriami handlowymi

  • Autor: portalspozywczy.pl, pr
  • Data: 05-06-2014, 14:46

W dobie dużego nasycenia powierzchnią handlową, występującego zwłaszcza w największych miastach, powstają nowe, mniejsze koncepty handlowe, dostosowane do otoczenia i potrzeb okolicznych mieszkańców. Przykładem jest Galeria Dębiec, która cieszy się zainteresowaniem najemców.

Galeria Dębiec to dwupoziomowe centrum handlowe, które powstaje w południowej części Poznania. Będzie to obiekt typu convenience, który ma zapewnić mieszkańcom tej części miasta i okolicznych mniejszych miejscowości wygodne i szybkie codzienne zakupy. Znajdzie się tam ponad 50 sklepów i punktów usługowych.

Głównym najemcą Galerii Dębiec będzie sklep sieci Biedronka, marki należącej do spółki Jeronimo Martins Polska. Sieć posiada w Polsce ponad 2400 placówek. W Galerii powstanie także drugi sklep należący do grupy Jeronimo Martins - sklep kosmetyczny hebe.

Galeria Dębiec jest odpowiedzią na współczesne trendy życia Polaków coraz częściej szukających mniejszych obiektów handlowych, w których mogą zrobić szybkie, codzienne zakupy i skorzystać z usług, nie tracąc przy tym dużej ilości czasu. Atut ten dostrzegła m.in. sieć PEPCO, która obecnie posiada w Polsce 506 sklepów zlokalizowanych zarówno przy ulicach, jak i w galeriach handlowych.

- Zdecydowaliśmy się na otwarcie sklepu PEPCO w Galerii Dębiec ponieważ pozytywnie oceniliśmy lokalizację i sam projekt tego centrum handlowego. Pomimo, iż posiadamy już kilka sklepów w Poznaniu, postanowiliśmy otworzyć kolejny na Dębcu - powiedział Marcin Stańko, Dyrektor Operacyjny i Członek Zarządu w firmie PEPCO Poland Sp. z o.o.

Najnowszym najemcą Galerii Dębiec jest klub fitness szwedzkiej sieci Fitness24Seven, która dopiero wchodzi na polski rynek i zaczyna właśnie od Poznania. Jak mówi Oliver Bordowski, Business Development Fitness24Seven, firma zdecydowała się na podpisanie umowy z Galerię Dębiec ponieważ widzi duży potencjał zarówno samego obiektu, jak i jego lokalizacji. - Przeprowadziliśmy szczegółową analizę rynku i doszliśmy do wniosku, że nowa, wysokiej jakości i jednocześnie korzystna cenowo siłownia, idealnie pasuje do tego miejsca i konceptu handlowego Galerii Dębiec - mówi Oliver Bordowski.

Oprócz dużych, sieciowych marek, takich jak Biedronka czy PEPCO, w galerii na Dębcu znajdzie się również kilku lokalnych (poznańskich) i regionalnych przedsiębiorców. Jednym z nich jest biuro podróży Holiday Land. - Interesuje nas lokalizacja w mniejszych galeriach handlowych z powodu nieco niższych kosztów działalności, obsługi klientów lokalnego rynku i wyłączności prowadzenia biura podróży w obiekcie. Jesteśmy małą firmą rodzinną, lokalną, działającą tylko w Poznaniu. Galeria Dębiec to nasza trzecia lokalizacja - mówi właścicielka, Aldona Pyrszel.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (18 637) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH