Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Najmłodsze pokolenie zmieni oblicze globalnej konsumpcji - Euromonitor

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 31-10-2017, 11:12
Najmłodsze pokolenie zmieni oblicze globalnej konsumpcji - Euromonitor
fot. shutterstock.com

Na światowy rynek konsumencki w najbliższych kilkunastu latach będą wpływały między innymi następujące czynniki: rosnący udział w zakupach najmłodszego pokolenia, wzrost zamożności społeczeństw, w tym Polski, coraz powszechniejszy dostęp do internetu i technologii cyfrowych, czy zwiększające się zainteresowanie wartością dodaną produktów - wynika z prezentacji firmy Euromonitor.

Według danych Euromonitora, najbardziej obiecującą grupą konsumentów są osoby w wieku do 19 lat, które odpowiadają za 32 proc. zakupów. 27 proc. zakupów dokonują osoby w wieku 20-36 lat, a 20 proc. – osoby w wieku 37-52 lata.

Euromonitor szacuje, że najmłodsze pokolenie korzysta już obecnie z najbardziej rozwiniętych technologii: AR i VR (rozszerzona rzeczywistość i wirtualna rzeczywistość) oraz preferuje komunikację w formie emotikonów. Najlepszym sposobem dotarcia do tych konsumentów jest snapchat, czy streaming muzyki. Jest to zatem bardziej innowacyjne podejście niż wobec osób z pokolenia millennialsów (20-36 lat), którzy porozumiewają się poprzez wiadomości na smartfonie.

Jak wynika z prezentacji Euromonitora, na rynek konsumencki w najbliższych kilkunastu latach będą wpływały także następujące czynniki: wzrost zamożności społeczeństw, coraz powszechniejszy dostęp do internetu i technologii cyfrowych, czy zwiększające się zainteresowanie wartością dodaną produktów.

Więcej na dlahandlu.pl.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 746) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.