Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Najtańszą ofertę spośród internetowych sklepów ma Alma i Piotr i Paweł

  • dlahandlu.pl
  • Autor: www.dlahandlu.pl
  • Data: 12-05-2010, 13:07

Nadal jedynie dwa ogólnopolskie sklepy internetowe oferują ceny 50 koszykowych produktów za kwotę nieprzekraczającą 300 zł. W alma24.pl ta wartość wyniosła 290,9 zł, czyli o 45 groszy taniej niż tydzień temu. Konkurencyjną ofertę przedstawił również e-piotripawel.pl, gdzie Koszyk kosztował 289,4 zł, czyli o 2,4 zł mniej niż tydzień temu, ale o 7 zł mniej w porównaniu z dwoma tygodniami wstecz - informuje serwis dlahandlu.pl.

Zakupy w internetowym sklepie Kefirek to w tym tygodniu wydatek rzędu 302,93 zł, czyli o 4 zł mniej niż tydzień temu. Trzy tygodnie temu za produkty z Koszyka trzeba tu było zapłacić 310,04 zł, a miesiąc temu - 309,10 zł. Oznacza to stałą spadkową tendencję cenową. O 1 zł poniosła ceny i-jedynka.pl. Za 50 produktów trzeba zapłacić tutaj 321,61 zł, a trzy tygodnie temu była to kwota 300,83 zł. O 1 zł tańszą ofertę miał sklep frisco.pl, gdzie Koszyk kosztował 314,32 zł. Trzy tygodnie temi Koszyk kosztował tu 320,85 zł, a miesiąc temu rachunek za produkty wynosił 322,08 zł. Sklep a.pl. oferuje Koszyk za 344,62 zł, czyli o 2 zł więcej niż tydzień temu, gdy Koszyk kosztował 342 zł. W espozywka.katowice.pl można kupić Koszyk za 360,91 zł, czyli o 30 zł więcej niż siedem dni temu. Miesiąc temu Koszyk kosztował tutaj 342,22 zł.

To krótkie zestawienie pokazuje, że najbardziej konkurują ze sobą ogólnopolskie sklepy internetowe Alma24.pl i piotripawel.pl. Oferują one zakupy na poziomie cen, stosowanych także w ich sklepach stacjonarnych. Wszytskie sklepy internetowe, jako punkt wyjścia, stosują jednak ceny znane klientom z placówek delikatesowych, a nie dyskontów, czy hipermarketów. Dzieje się tak dlatego, że sklepy on-line kierują swoją ofertę do wymagającej grupy klientów, którzy za wygodę robienia zakupów i duży wybór specyficznych produktów, są w stanie zapłacić więcej. Początki naszych badań pokazują jednak, że na przestrzeni ostatnich miesięcy sklepy internetowe znacznie zeszły z poziomem cen.

Gdy zaczynaliśmy monitoring Koszyk cenowy we wrześniu 2009 roku, większość sklepów oferowała zakupy w przedziale 300-400 zł i więcej. Obecnie okazuje się, że takie ceny nie są już akceptowane przez klientów, bo na rynku pojawiała się coraz większa liczba sklepów internetowych, które swoją przewagę chcą budować na atrakcyjnej ofercie cenowej. To powoduje, że również główni gracze muszą dostosować swoje ceny do akceptowalnego poziomu.

Ceny w sklepach internetowych w dniach 5-12 maja 2010.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 864) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.