Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Najwięcej na reklamę w TV wydały sieci Lidl, Biedronka i koncern Metro Group

W 2010 roku na reklamę telewizyjną najwięcej wydał koncern Metro Group - 104 756 719 zł. Na drugim miejscu znalazł się Lidl z kwotą 84 744 184 zł - wynika z danych TNS OBOP.

  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: dla handlu.pl
Data: 19-01-2011, 20:28

Wśród firm z sektora handlu, które prowadzą sklepy spożywcze w zestawieniu znaleźli się również: Jeronimo Martins Dystrybucja, który wydał na promocję w telewizji 51 687 895 zł, Tesco Polska (41 804 929 zł) oraz Carrefour Polska (31 899 793 zł).

Poza spożywczymi sieciami handlowymi, które wydały w ubiegłym roku najwięcej na reklamy telewizyjne są również: Castorama (54 068 546 zł), Leroy Merlin (35 747 371 zł), Ikea (27 861 170 zł), Obi (24 358 914 zł) oraz Neonet Wrocław (22 372 622 zł).

Jak zaznacza TNS OBOP, dane dotyczące wydatków reklamowych są podawane w wartościach cennikowych, bez uwzględnienia rabatów. Dane obejmują wszystkie formy aktywności reklamowej: spoty reklamowe, plansze sponsorskie, telezakupy i ogłoszenia w stacjach monitorowanych reklamowo przez TNS OBOP.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Lidl RSS ALERT    /    Biedronka RSS ALERT    /    Metro Group AG RSS ALERT    /    Carrefour RSS ALERT    /    reklama tv RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.227.233.55
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.