Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Największe dyskonty promują na standach głównie marki własne

Strona 2 z 2

Podejście do słodyczy

– W Biedronce w kategorii słodyczy na 1. miejscu są artykuły, które produkuje Mondelez. Mają 20% udziałów w tzw. ekspozycjach dodatkowych. W tym zakresie podobny wynik odnotował asortyment Sunny Family – 19%. W dyskoncie Grupy Jeronimo Martins produkty cukiernicze marki własnej stanowią jedynie 6% ekspozytorów. W porównaniu z pivate label Lidla występują kilka razy rzadziej na standach – zauważa ekspert z platformy TakeTask.

Należy podkreślić, że marka własna niemieckiej sieci oferuje szeroką gamę słodyczy. Są w niej zarówno produkty z niższej półki, jak i artykuły premium czy fair trade. Lidl ma spory potencjał do tego, żeby testować i promować swoje wyroby w różnych krajach. Na tak konkurencyjnym rynku Biedronce nie opłaca się inwestować we własny asortyment.

– Warto pamiętać o tym, że słodycze cechuje duża waga marki. W praktyce oznacza to, że dla klientów liczy się popularna nazwa czekoladek czy batoników ustawionych na standach. Dlatego w tej kategorii pivate label nie występuje na 1. miejscu również w Lidlu. W niemieckim dyskoncie ma jednak spory udział, wynoszący aż 28%. Zajmuje wysoką – 2. pozycję w tej klasyfikacji. Wśród wyrobów cukierniczych na sklepowych standach zdecydowanie przeważają produkty Ferrero – aż 41% – dodaje Arkadiusz Cybulski.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

marki własne RSS ALERT    /    dyskonty RSS ALERT    /    Lidl RSS ALERT    /    Biedronka RSS ALERT    /    słodycze RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    handel RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.215.182.36
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.