Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

KrakVet obecny już w 15 krajach Europy

  • Autor: portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 22-12-2014, 12:22

KrakVet, prowadzący największy zoologiczny sklep internetowy, sfinalizował wejście na rynek hiszpański oraz włoski. Dzięki temu Zoofast - europejska marka KrakVetu, jest obecna już w 15 krajach. W planach n rok 2015 jest podbój kolejnych państw.

- W ciągu 8 lat istnienia firmy KrakVet wartość rocznej sprzedaży wzrosła blisko 50-krotnie i w 2014 wyniesie ok 140 mln zł, z czego blisko 50 proc. generowane jest przez sprzedaż za granicą pod marką Zoofast. Uruchomiliśmy działalność w Hiszpanii oraz we Włoszech, a w najbliższym roku chcemy także rozpocząć działalność w Danii, Szwecji i Grecji - komentuje Marek Batko, prezes KrakVet.

KrakVet w ciągu 8 lat funkcjonowania rozwija się bardzo harmonijnie. Wraz z osiągnięciem pozycji lidera na polskim rynku, zainwestowano w rozwiązania i infrastrukturę, które pozwoliły na rozpoczęcie międzynarodowej sprzedaży. 

- W 2010 roku postawiliśmy pierwsze kroki u naszych południowych sąsiadów - w Czechach i na Słowacji powstały wtedy pierwsze sklepy Zoofast. Dzięki temu 2010 rok zamknęliśmy z blisko dwukrotnie większym przychodem ze sprzedaży (25 mln w 2009 i 45 mln w 2010). Poszliśmy więc za ciosem i tę strategię realizujemy do dzisiaj, stopniowo otwierając się na kolejnych europejskich klientów. Z krakowskiego centrum logistycznego realizujemy obecnie średnio 50 tys. zamówień miesięcznie dla ponad 350 tys. klientów w całej Europie. Oprócz ekspansji na inne rynki, rozwijamy się także pod kątem produktowym, nie skupiamy się tylko i wyłącznie na dystrybucji. Stworzyliśmy własną markę produktów zoologicznych i sprzedajemy je za pośrednictwem wszystkich naszych sklepów w Europie. Największą popularnością cieszą się produkowane przez nas silikonowe i bentonitowe żwirki dla zwierząt, a także legowiska i przysmaki dla psów - tłumaczy Marek Batko.

Z danych Europejskiej Federacji Przemysłu Zoologicznego (European Pet Food Industry Federation) wynika, że w Unii Europejskiej żyje ponad 200 milionów zwierząt domowych, a szacowana wartość europejskiego rynku usług i produktów dla zwierząt to blisko 24 mld euro.

- Wchodząc do kolejnych krajów chcemy odgrywać coraz większą rolę na europejskim rynku petbiznesu. Ceny oferowane przez Zoofast w Unii Europejskiej są około 10 proc. wyższe od tych, które przedstawiamy polskim klientom. Związane jest to z kosztami logistycznymi, jednakże nie przeszkadza to nam w osiąganiu najniższych cen na rynkach zagranicznych, jednocześnie nie przekraczając punktu rentowności - mówi Marek Batko.

KrakVet to jeden z liderów branży zoologicznej w Polsce, firma prowadzi największy zoologiczny sklep internetowy w naszym kraju.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 220) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH