REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Nestle zwiększa globalną sprzedaż w pierwszym półroczu 2016

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 22-08-2016, 14:12
Nestle zwiększa globalną sprzedaż w pierwszym półroczu 2016
fot. shutterstock

Pierwsze półrocze 2016 roku Nestlé S.A. zamyka z 3,5 proc. wzrostu organicznego, 2,8 proc. rzeczywistego wzrostu wewnętrznego oraz ze sprzedażą na poziomie 43,2 mld CHF - poinformowała spółka w raporcie.

REKLAMA

W pierwszym półroczu 2016 r. sprzedaż wyniosła 43,2 mld CHF w porównaniu z 42,8 mld CHF w I półroczu 2015 roku. Oznacza to wzrost o ok. 1 proc.

Nestlé podtrzymuje prognozy roczne. Celem jest osiągnięcie organicznego wzrostu na podobnym poziomie co w 2015 roku oraz poprawę zysku i zysków bazowych na akcję według stałych kursów walutowych i efektywności kapitałowej.

 - Pierwsza połowa 2016 roku spełniła nasze oczekiwania. Motorem wzrostu był przede wszystkim wolumen i zróżnicowana oferta produktowa, co wzmocniło ekspansję na rynku. Starając się sprostać wyzwaniom w Chinach, jednocześnie uzyskaliśmy dobre wyniki w całych Stanach Zjednoczonych, Europie, Azji Południowo-Wschodniej i Ameryce Łacińskiej. Oczekujemy, że ta tendencja utrzyma się w drugiej połowie roku. Dzięki nieustannemu podnoszeniu jakości produktów, dyscyplinie wydatków i zmniejszeniu kosztów produkcji zwiększyliśmy zysk brutto i zysk operacyjny. To pozwoliło nam znacznie podnieść naszą płynność finansową -  powiedział Paul Bulcke, prezes Nestlé S.A.

Jak dodał Bulcke w czasach dynamicznych zmian Nestle skupia się przede wszystkim na wzroście poprzez dalsze inwestycje w innowacje, badania i rozwój, wzmocnienie marki i wykorzystanie różnych narzędzi służących do zaangażowania naszych konsumentów, by odpowiadać na ich zmieniające się potrzeby.

- Osiągnięte przez nas półroczne wyniki dają podstawę do tego, aby potrzymać nasze prognozy na cały rok 2016 - dodał.

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia z portfolio ponad 1500 produktów  i prawie 90 marek, w tym m.in.: Nescafe, Winiary, Gerber, Princessa, Kit Kat, Lion, Nesquik, Nałęczowianka, Manhattan oraz Purina. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 4500 pracowników w 8 lokalizacjach. W 2015 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.      

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (11 924) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH