Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Netto jest partnerem pierwszej polskiej edycji programu MasterChef Junior

  • Autor: www.portalspozywczy.pl/PR
  • Data: 16-02-2016, 13:02
Netto jest partnerem pierwszej polskiej edycji programu MasterChef Junior
Netto jest partnerem pierwszej polskiej edycji programu MasterChef Junior. Fot. Netto

21 lutego o godzinie 20.00, na antenę TVN wchodzi show kulinarne – MasterChef Junior. Zadaniem uczestników będzie udowodnienie, że przy kuchennym blacie nie liczy się wiek, ale odwaga i wyobraźnia. Partnerem programu jest Netto.

Netto wyposaża spiżarnię i jest dostawcą produktów spożywczych we wszystkich konkurencjach kulinarnych. Sieć zaopatruje uczestników programu w warzywa, owoce oraz produkty marek własnych, takich jak m.in. Miletto (nabiał), Firenze (makarony), Ollineo (oleje), La Campagna (kapary, oliwki) oraz Premieur (artykuły premium). Netto będzie także partnerem książki z przepisami uczestników programu MasterChef Junior.

– Jesteśmy przekonani, że wzrost zainteresowania kuchnią i gotowaniem oraz świadomym wyborem produktów prowadzi do zdrowego odżywiania; nie wspominając o wspólnym rodzinnym gotowaniu, które spaja rodziny i tworzy poczucie jedności. To spójne z wartościami, które chcemy promować – komentuje Katarzyna Werner, koordynator Działu Marketingu w Netto.

W polskiej edycji MasterChef Junior wezmą udział dzieci w wieku 8-13 lat. Będą szlifować swoje kulinarne talenty pod  okiem Michela Morana, Anny Starmach i Mateusza Gesslera. Ten ostatni w zapowiedzi dotyczącej programu przyznał, że dzieci mają ogromną pasję, a kiedy gotują, to są temu oddane stuprocentowo. Dodał również bardzo znaczące słowa: „MasterChef bójcie się, bo juniorzy nadchodzą”.

Dotąd program doczekał się edycji w 19 krajach świata, m.in. w Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych, Australii, Brazylii, Francji czy Hiszpanii. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • rodzic 30-04-2016, 14:32:
Nie popieram wykorzystania dzieci ani w reklamach ani w programach tego typu. Gotowanie to praca, a dzieci spełniają ambicje rodziców byle być na tapecie i osiagnąć COŚ. Jestem za rozwiązaniem niemieckim, gdzie jest zakaz.
  • Kwiatek 17-02-2016, 19:27:
Uwielbiam NETTO I super 👌 że w takim programie biorą udział powodzenia dla dzieciaków

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 182) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH