REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Netto za 2-3 lata może spróbować ekspansji na wschodzie Polski

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 31-12-2013, 11:50
Netto może spróbować ekspansji na wschodzie Polski
Kent Petersen, dyrektor generalny Netto Polska fot. Netto Polska

Sieć dyskontów Netto Polska, która właściwie nie ma sklepów we wschodniej Polsce, ocenia, że po otwarciu kolejnego centrum logistycznego za dwa-trzy lata będzie miała możliwość ekspansji na wschodzie kraju - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Kent Petersen, dyrektor generalny Netto Polska.

REKLAMA

- Otwieramy już sklepy w woj. warmińsko-mazurskim i patrząc na mapę Polski, w tym roku schodzimy niżej, do Warszawy. Na razie nie mamy planów co do woj. podlaskiego i lubelskiego - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Kent Petersen pytany czy i kiedy spółka planuje ekspansję na wschodzie Polski .

- W chwili obecnej nasze centra logistyczne dzielą zbyt duże odległości od tych regionów. Gdy wybudujemy ich więcej, zyskamy możliwość rozwoju w tych, na razie zbyt dalekich, regionach - dodaje.

Petersen sygnalizuje, że Netto Polska chce przyspieszyć rozówj. W 2013 roku spółka otworzy łącznie ok. 45 nowych sklepów, a w przyszłym roku będzie to ok. 50 sklepów. Dyrektor generalny spółki zaznacza jednak, że jest to minimum i dodaje, że rozważany jest też wariant otwierania 75 sklepów rocznie.

Netto ocenia, że w ciągu kilku lat, może zwiększyć liczbę sklepów w naszym kraju do około 1000.

Przy takiej ekspansji sieć Netto planuje, że na każde 50 nowych sklepów chce otwierać nowy magazyn logistyczny.

Netto Polska otworzyła niedawno, 1 października tego roku, Centrum Logistyczne w Kopytkowie i obecnie ma trzy takie centra w Polsce. Kent Petersen mówi, że następne Netto Polska otworzy za jakieś 2-3 lata.

Należąca do duńskiego koncernu handlowego Dansk Supermarked, sieć dyskontów Netto, jest obecna na naszym rynku od sierpnia 1995 roku, kiedy to otwarty został pierwszy sklep w Szczecinie. W tym roku liczba sklepów Netto może zwiększyć się do około 312.

Duńska sieć sklepów spożywczych oferuje produkty pierwszej potrzeby w niskich cenach. Netto stanowi część Dansk Supermarked A/S, drugiego co do wielkości przedsiębiorstwa działającego w branży handlu detalicznego w Danii. Poza Polską i Danią, sieć rozwija się w Niemczech i Szwecji.

Do flagowej inicjatywy biznesowej DS należy sieć Netto, na rozwój której kładziony jest bardzo duży nacisk zarówno na rynku wewnętrznym, jak i po za granicami kraju.

Grupa Dansk Supermarked rozwija sieci sklepów pod szyldami Netto, Fotex, Bilka i Salling w Danii, Polsce, Niemczech i Szwecji.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • handlowiec 31-12-2013, 11:55:
za 23 lata to bardzo długo .... szalona ekspansja :-)

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 748) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH