Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Netto odświeżyło layout gazetki produktowej

4 marca w sieci sklepów Netto w całej Polsce miała swoją premierę nowa gazetka produktowa z odświeżonym layoutem.

Najważniejsze zmiany, widoczne w nowej szacie graficznej, to m.in.:

  • podział na część spożywczą i przemysłową (zatytułowaną „Inspiracje”) oraz kategorie produktowe (m.in. oferta jednodniowa, produkty świeże, mięso, warzywa i owoce, chemia, kwiaty, itp.);
  • produkty prezentowane w logicznym układzie modułowym;
  • nowoczesny sposób prezentacji oferty non-food, inspirowany m.in.katalogami wnętrzarskimi i ofertą marek z segmentu premium (meble, tekstylia, łazienka, warsztat, ogród);
  • aranżacje z udziałem stylistów, dedykowane sesje zdjęciowe z modelami;
  • szczególny nacisk położony na prezentację marek własnych sieci(m.in. Bergio, Corsarro, Miletto, La Campagna, Chef de Pomme,Premieur,Decorado, Tooltec);
  • wszystkie najważniejsze informacje handlowe(gramatury, rabaty, oferty specjalne, itp.) podane w sposób czytelny dla klientów Netto, wśród których nie brakuje też osób starszych.

Gazetka produktowa Netto liczy od 20 do 24 stron. Uzupełnieniem cotygodniowej oferty jest wydawany raz w miesiącu 12-stronicowy folder „Mocna Kolekcja”, prezentujący ofertę alkoholi dostępnych w sklepach Netto. 

Zmiana szaty graficznej materiałów drukowanych zbiegła się z wprowadzeniem przez Netto nowej strategii marki 3.0, opierającej się na czterech filarach (skandynawski charakter, korzyść, śmiałość, prostota) i obejmującej m.in. uproszczone i unowocześnione logo z charakterystycznym psem–terierem szkockim o imieniu Scottie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Netto RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.215.159.156
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.