REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Netto oferuje lokalnym, polskim producentom własne stoiska

  • Autor: www.portalspozywczy.pl/PR
  • Data: 15-02-2016, 13:56
Netto oferuje lokalnym, polskim producentom własne stoiska
Sklep Netto w Polsce.

Sieć handlowa Netto oferuje producentom pieczywa, mięsa i wędlin wydzierżawienie stoiska w wybranych sklepach. Przez pierwszy kwartał przedsiębiorcy zapłacą za najem symboliczne 50 złotych miesięcznie.

REKLAMA

Przez 21 lat obecności w Polsce Netto wypracowało efektywny model współpracy z lokalnymi producentami, oferując w swoich sklepach możliwość prowadzenia własnych stoisk, na których można znaleźć przede wszystkim świeże pieczywo, wyroby cukiernicze, mięso oraz wędliny. Stoiska te obecne są w większości placówek Netto. Dzierżawią je znane piekarnie oraz zakłady mięsne w Polsce, m.in jak: Zakłady Piekarskie Oskroba, PHP „Bagietka”, czy Madej Wróbel.

W miejscowościach, gdzie jeszcze stoisk nie wynajęto, sieć handlowa oferuje chętnym do współpracy firmom trzymiesięczny okres próbny za symboliczną opłatę (Darmowy wynajem, nawet na okres próbny, jest niemożliwy ze względów podatkowych). Oferta skierowana jest do producentów pieczywa oraz zakładów mięsnych zainteresowanych wynajęciem stoisk w sklepach Netto, w szczególności z województw: dolnośląskiego, kujawsko-pomorskiego, łódzkiego, mazowieckiego, opolskiego, pomorskiego, warmińsko-mazurskiego, wielkopolskiego. 

W ramach umowy najemcy otrzymają lokal z podłączeniami do mediów, wyposażony w instalację alarmową. Koszty, jakie ponosi najemca, to adaptacja stoiska, podatek oraz bieżące koszty eksploatacji (zużycie wody i energii elektrycznej, ogrzewanie). Firmy zainteresowane współpracą mogą kontaktować się bezpośrednio z przedstawicielem Netto, Alicją Pańkowską-Pyź, kierownikiem Działu Nieruchomości, która dostępna jest pod adresem mailowym: app@netto.pl.

Aktualnie sieć handlowa współpracuje z ponad 80 producentami, których wyroby można znaleźć na 639 stoiskach w sklepach Netto. Jest to odpowiedź na zapotrzebowania klientów, którzy przywiązują ogromną wagę do produktów przygotowanych zgodnie z tradycyjną recepturą.

– Na bieżąco prowadzimy badania wśród naszych klientów, dzięki czemu wiemy, że są oni szczególnie przywiązani do produktów świeżych, rodzimego pochodzenia – mówi Mariola Skolimowska, PR manager Netto. – Szczególnie cenimy smak polskiego, tradycyjnego pieczywa i wędlin. Dlatego koncept naszej sieci handlowej zakłada obecność stoisk lokalnych producentów w naszych sklepach. W ten sposób wspieramy lokalny biznes i dostarczamy klientom produkty, które lubią najbardziej.

– Na tej współpracy korzystają wszystkie strony – potwierdza Krzysztof Agacki, dyrektor PHP „Bagietka” z Chojnic, które uhonorowane zostało przez „Gazetę Pomorską” tytułem „Najpopularniejszej Piekarni” w regionie. – Netto daje nam możliwość szerokiego dotarcia do klientów, my z kolei powiększamy i uzupełniamy ofertę sieci. W ostatecznym rozrachunku korzysta konsument, otrzymując szeroką ofertę świetnej jakości produktów w bardzo dobrej cenie.

Netto Polska, wywodząca się z Danii sieć handlowa, ma ok. 350 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5 tys. osób.




KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • bestos 17-02-2016, 23:16:
No i tak to powinno wyglądać według mnie. W sumie to dobre markety, ale jak wyczytałem na gowork.pl/opinie_czytaj,46571 to mogliby placić pracownikom lepiej.
  • Maria 16-02-2016, 12:32:
To wszystko już w Netto jest. A moze by tak w sali sprzedaży sklepów Netto wydzielić po jednym regale dla miejscowego małego producenta np makaronów, mrożonek, słodyczy itp. Wyroby miejscowego producenta są o wiele lepsze niż dużych producentów i dlatego musimy chodzic po nie do innych małych sklepików. A przecież można by było w ramach takiego dużego sklepu mieć wydzielone półki z jednego - pięciu lokalnych producentów, którzy by się rozliczali ze sklepem a nie musieli organizować swojej sprzedaży. warto o tym pomyśleć bo my i tak będziemy szukać wyrobów naszych miejscowych producentów.

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (26 221) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 219)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH