REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Netto Polska nadal będzie notować wzrost przychodów i zysków

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 22-05-2015, 14:35
Netto Polska nadal będzie notować wzrost przychodów i zysków
Kent Petersen, dyrektor generalny Netto Polska fot. Paweł Pawłowski/zelaznastudio.pl

Netto Polska notuje wzrosty przychodów ze sprzedaży i zysku netto od paru lat, a wyniki finansowe nadal będą rosły, zaś Polska jest rynkiem perspektywicznym – mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Kent Petersen, dyrektor generalny Netto Polska.

REKLAMA

- Prowadzimy bardzo zdrowy biznes. Notujemy wzrosty przychodów ze sprzedaży oraz zysku netto i tak dzieje się od wielu lat. Nasze wyniki finansowe są zdrowe i oczywiście nadal będą rosły, bo taki jest plan – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Kent Petersen.

- Nadal uważamy, że Polska jest rynkiem perspektywicznym, na którym chcemy się rozwijać i zwiększać liczbę naszych sklepów - dodaje.

Handel detaliczny w Polsce stoi przed dużymi wyzwaniami: deflacja, stagnacja rynku, duża konkurencja, wojna promocyjno-cenowa, a także zmieniające się preferencje konsumentów i ich słaba lojalność.

Kent Petersen mówi też, że Netto Polska chce inwestować około 200 mln zł rocznie przez kolejne lata i otwierać rocznie między 20 a 30 sklepów w naszym kraju.

Mimo, że rozwój na razie ma być skromniejszy niż wcześniej zapowiadane 50 sklepów rocznie, to jednak sieć daje sygnał, że może mieć docelowo nawet trzy tysiące sklepów w Polsce, jeśli siła nabywcza konsumentów w Polsce wzrośnie do poziomu siły nabywczej konsumentów w Danii.

Sieć chce rozszerzać działalność na obecnych rynkach w Polsce i nie planuje na razie wchodzić do południowo-wschodniej Polski.

Sieć sklepów Netto Polska, należąca do duńskiego koncernu handlowego Dansk Supermarked, liczy obecnie ok. 335 placówek w naszym kraju.  Jest obecna na polskim rynku od sierpnia 1995 roku, gdy otwarty został pierwszy sklep w Szczecinie.

Dansk Supermarked to drugie co do wielkości przedsiębiorstwo działającego w branży handlu detalicznego w Danii. Poza Polską i Danią, sieć rozwija się także w Niemczech i Szwecji. W ubiegłym roku większościowym udziałowcem Dansk Supermarked została duńska Grupa Salling.

Netto Polska jest trzecią co do wielkości siecią dyskontów w naszym kraju po Biedronce, należącej do portugalskiej Jeronimo Martins oraz niemieckim Lidlu.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • feri 25-05-2015, 10:30:
lubię netto! ale gdyby jeszcze ktoś ogarnął ten bajzel na półkach,( jedzenie obok chemikaliów, jedzenie obok akcesoriów , itp.) który jak słyszę , skutecznie zniechęca ludzi do wchodzenia do sklepu, byłoby jeszcze bardziej super!

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 274) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH