Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Netto Polska poprawiła wynik satysfakcji swoich pracowników

Sieć sklepów Netto Polska podała wyniki Barometru 2015, czyli corocznego badania poziomu satysfakcji i zadowolenia pracowników z atmosfery w pracy. Polski oddział firmy poprawił swój wynik satysfakcji z pracy w stosunku do poprzedniego roku.

  • Źródło www.portalspozywczy.pl

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 07-12-2015, 14:20

Badanie Barometr przeprowadzane jest w całej sieci Netto regularnie od kilku lat. Polski oddział firmy poprawił swój wynik satysfakcji z pracy o 1 pkt w stosunku do poprzedniego roku – pracownicy określali swój poziom zadowolenia średnio na 75 ze 100 możliwych punktów (gdzie 0 oznaczało „bardzo niezadowolony”, a 100 „bardzo zadowolony”).

Wynik ten jest satysfakcjonujący, biorąc pod uwagę fakt, że branża handlu detalicznego jest oceniana jako atrakcyjna pod względem zatrudnienia jedynie przez 20 proc. Polaków. Barometr 2015 zgromadził łącznie 3475 odpowiedzi pracowników Netto Polska, frekwencja wyniosła więc niemal 75 proc.

– Barometr jest dla nas bardzo ważnym badaniem, dzięki niemu weryfikujemy co roku poziom zadowolenia naszych pracowników i atmosferę pracy – mówi Roman Borecki, szef Działu HR w Netto Polska.

– Po ogłoszeniu wyników menedżerowie rozmawiają ze swoimi zespołami na temat możliwości poprawy najsłabiej ocenianych obszarów, a następnie wprowadzane są w życie konkretne rozwiązania. Skuteczność takiego działania potwierdziło nasze tegoroczne badanie – nasi pracownicy ocenili wdrożenie wniosków z ubiegłorocznego badania na 68 pkt – o dwa punkty wyżej niż w ubiegłym roku - dodaje.

- Zdajemy sobie sprawę z faktu, że utrzymanie dobrej atmosfery w miejscu pracy jest podstawą do dobrego funkcjonowania całego biznesu, dlatego też dokładamy wszelkich starań, aby Netto stawało się coraz lepszym miejscem pracy, gdzie każdy pracownik będzie miał poczucie satysfakcji z wykonywanych zadań i świadomość możliwości rozwoju zawodowego. Z ogromną satysfakcją chciałbym podkreślić, że ten ostatni obszar nasi pracownicy ocenili również bardzo wysoko – na 73 pkt, o dwa punkty wyżej niż w ubiegłym roku – mówi również. 

Z badania wynika, że pracownicy są dumni z faktu, że pracują dla Netto (70 pkt) i wierzą w przyszły sukces marki (75 pkt). Barometr pokazał, że w sieci pracują przede wszystkim bardzo zgrane zespoły, w których każdy czuje się częścią grupy (69 pkt). Pracownicy bardzo wysoko oceniają również swoich bezpośrednich przełożonych, którzy ich zdaniem są dobrymi menedżerami (81 pkt) – wynik ten utrzymał się na dokładnie takim samym poziomie jak w zeszłorocznym badaniu.

Netto Polska zatrudnia łącznie ponad 5 tys. pracowników. W nadaniu Barometr każdy z nich może anonimowo wyrazić swoją opinię o miejscu pracy. Badanie jest przeprowadzane co roku we wszystkich spółkach Dansk Supermarked (właściciel Netto) przez duńską agencję Ramboll.

Dansk Supermarked, wywodząca się z Danii sieć handlowa, ma ponad 350 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5 tys. osób. Ten stan posiadania daje duńskiemu detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Sieć jest dobrze znana w południowej, zachodniej, północnej i środkowej Polsce. Poza Polską sieć obecna jest w Danii, Szwecji, Niemczech i Wielkiej Brytanii.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Netto Polska RSS ALERT    /    Dansk Supermarked RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    handel detaliczny RSS ALERT    /    satysfakcja pracowników RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • zonk 2015-12-09 01:58:27
    Dziwna sprawa, bo na forum pracowniczym gowork.pl/opinie_czytaj,46571 chyba siedzi te pozostałe 25%, bo zadowolenie jest w druga stronę.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.227.3.146
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.