Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Netto Polska rozważa wprowadzenie e-commerce

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 09-01-2014, 15:08
Netto Polska rozważa wprowadzenie e-commerce
Kent Petersen, dyrektor generalny Netto Polska fot. Netto Polska

Netto Polska, sieć dyskontów, rozważa wprowadzenie e-commerce, jednak na razie tylko przygląda się temu rynkowi i nie ma konkretnych planów w tej sprawie - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Kent Petersen, dyrektor generalny Netto Polska.

- Owszem, to prawda, rozważamy wprowadzenie e-commerce, tak jak rozważamy bardzo wiele różnych innych rozwiązań. Przyglądamy się rynkowi e-commerce, bo to rynek o wartości - o ile dobrze pamiętam - niemal 24 miliardów złotych w Polsce - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Kent Petersen.

- Uruchomiliśmy te usługi w Danii. Sieć hipermarketów Bilka wprowadziła platformę e-commerce. Przyglądamy się, jak funkcjonuje. Oczywiście, moglibyśmy to rozwiązanie wykorzystać także w Polsce, ale nie mamy żadnych konkretnych planów z tym związanych, mimo że możliwości istnieją - dodaje.

W październiku madia informowały, że duński Dansk Supermarked, operator sieci dyskontów Netto, zaangażował się na drobną skalę w e-commerce poprzez stworzenie NETtorvet (sprzedaż online m.in. elektroniki, zabawek, sprzętu sportowego), co pozwala na zamówienie produktów z fizyczną płatnością i odbiorem w magazynie danego sklepu. DS nie ma jeszcze konkretnego planu na ustanowienie sprzedaży swoich produktów on-line.

Dansk Supermarked jest drugim co do wielkości detalistą spożywczym na rynku duńskim należącym do jednej z najszybciej rozwijających się firm w tej branży. Podstawą strategii DS jest ekspansja geograficzna oraz poszerzanie gamy produktów (w tym marek własnych) w hipermarketach i sklepach dyskontowych. Do flagowej inicjatywy biznesowej DS należy sieć Netto, na rozwój której kładziony jest bardzo duży nacisk zarówno na rynku wewnętrznym, jak i po za granicami kraju.

Należąca do Dansk Supermarked, sieć dyskontów Netto, jest obecna na polskim rynku od sierpnia 1995 roku, kiedy to otwarty został pierwszy sklep w Szczecinie.

Grupa Dansk Supermarked rozwija sieci sklepów pod szyldami Netto, Fotex, Bilka i Salling w Danii, Polsce, Niemczech i Szwecji.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 724) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH