Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Netto Polska rozważa wprowadzenie e-commerce

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 09-01-2014, 15:08
Netto Polska rozważa wprowadzenie e-commerce
Kent Petersen, dyrektor generalny Netto Polska fot. Netto Polska

Netto Polska, sieć dyskontów, rozważa wprowadzenie e-commerce, jednak na razie tylko przygląda się temu rynkowi i nie ma konkretnych planów w tej sprawie - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Kent Petersen, dyrektor generalny Netto Polska.

- Owszem, to prawda, rozważamy wprowadzenie e-commerce, tak jak rozważamy bardzo wiele różnych innych rozwiązań. Przyglądamy się rynkowi e-commerce, bo to rynek o wartości - o ile dobrze pamiętam - niemal 24 miliardów złotych w Polsce - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Kent Petersen.

- Uruchomiliśmy te usługi w Danii. Sieć hipermarketów Bilka wprowadziła platformę e-commerce. Przyglądamy się, jak funkcjonuje. Oczywiście, moglibyśmy to rozwiązanie wykorzystać także w Polsce, ale nie mamy żadnych konkretnych planów z tym związanych, mimo że możliwości istnieją - dodaje.

W październiku madia informowały, że duński Dansk Supermarked, operator sieci dyskontów Netto, zaangażował się na drobną skalę w e-commerce poprzez stworzenie NETtorvet (sprzedaż online m.in. elektroniki, zabawek, sprzętu sportowego), co pozwala na zamówienie produktów z fizyczną płatnością i odbiorem w magazynie danego sklepu. DS nie ma jeszcze konkretnego planu na ustanowienie sprzedaży swoich produktów on-line.

Dansk Supermarked jest drugim co do wielkości detalistą spożywczym na rynku duńskim należącym do jednej z najszybciej rozwijających się firm w tej branży. Podstawą strategii DS jest ekspansja geograficzna oraz poszerzanie gamy produktów (w tym marek własnych) w hipermarketach i sklepach dyskontowych. Do flagowej inicjatywy biznesowej DS należy sieć Netto, na rozwój której kładziony jest bardzo duży nacisk zarówno na rynku wewnętrznym, jak i po za granicami kraju.

Należąca do Dansk Supermarked, sieć dyskontów Netto, jest obecna na polskim rynku od sierpnia 1995 roku, kiedy to otwarty został pierwszy sklep w Szczecinie.

Grupa Dansk Supermarked rozwija sieci sklepów pod szyldami Netto, Fotex, Bilka i Salling w Danii, Polsce, Niemczech i Szwecji.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 346) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH