Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Netto Polska w I pół. 2017 r.: Remodeling sklepów, rozszerzenie marki własnej i Półki Zdrowia

Jednym z najważniejszych projektów w I półroczu 2017 roku była kontynuacja remodelingu placówek, która rozpoczęła się w 2016 roku. W ubiegłym roku Netto wyremontowało i przebudowało zgodnie z nowym konceptem handlowym ok. 46 sklepów w różnych regionach Polski. W tym roku projekt jest kontynuowany, a do kompletnego remodelingu wytypowano ok. 60 placówek w pierwszym półroczu – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Biuro Prasowe sieci Netto.

Netto Polska w I pół. 2017 r.: Remodeling sklepów, rozszerzenie marki własnej i Półki Zdrowia
Jeden ze sklepów sieci Netto. Fot. Materiały prasowe Netto.

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 31-07-2017, 10:54

- W wyniku remodelingu w sklepach Netto przybyło m.in. lodówek ze stale poszerzanym asortymentem mięsnym, rybnym oraz różnego rodzaju mrożonkami. Nowe, podświetlone regały na pieczywo zapewnią większą higienę zakupu i łatwiejszy dostęp do pieczywa. W modernizowanych sklepach sieć ogranicza liczbę palet na rzecz półek. Tuż za strefą kas została ulokowana strefa produktów świeżych z doświetloną wyspą owocowo-warzywną oraz dużą chłodnią na sałatki, produkty wege i zioła – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Biuro Prasowe sieci Netto.

– Zmiany w naszych sklepach zostały dostosowane do potrzeb i oczekiwań dzisiejszych konsumentów, którzy poszukują świeżych i smacznych produktów, a jednocześnie nie chcą lub nie mogą poświęcać zbyt wiele czasu na robienie zakupów. Staramy się, by rozkład sklepu był jak najbardziej wygodny, prosty w nawigacji i dobrze oznakowany, bowiem przekłada się to na zadowolenie naszych klientów, którzy mogą sprawnie zrobić bieżące, codzienne zakupy – informuje sieć Netto.

Netto w pierwszym półroczu poszerzało również swój asortyment. - W ostatnim czasie w odpowiedzi na potrzeby konsumentów poszerzyliśmy ofertę produktów z Półki Zdrowia. Zapytaliśmy naszych klientów, korzystając z elektronicznego systemu badania opinii Opinello, jakie są ich oczekiwania względem produktów z kategorii zdrowie, przeanalizowaliśmy wyniki i dostosowaliśmy asortyment względem tego, wprowadzając 48 nowych artykułów - informuje Biuro Prasowe.

- W 2017 roku poszerzyliśmy również ofertę produktów marki własnej. Do sprzedaży wprowadziliśmy artykuły przeznaczone dla dzieci - pieluszki oraz chusteczki nawilżane Tibelly. Stale zwiększamy także liczbę produktów Premieur – naszą markę premium - dodaje sieć Netto.

W maju br. Sławomir Nitek, dyrektor operacyjny Netto Polska mówił serwisowi portalspozywczy.pl, że sieć Netto jest otwarta na nowe technologie, ale stawia na bezpośredni kontakt na linii sprzedawca – klient. – Wierzymy, że dzięki temu osoby odwiedzające sklep Netto mogą robić zakupy w komfortowych warunkach oraz w każdej sytuacji mogą liczyć na obsługę i pomoc ze strony załogi. Tego rodzaju personalnej, osobistej pomocy nie są w stanie zapewnić klientom maszyny, takie jak kasy samoobsługowe – tłumaczył Sławomir Nitek.

więcej informacji:

Netto RSS ALERT    /    Netto Polska RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    dyskonty RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.80.6.254
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.