Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Netto Polska w I pół. 2017 r.: Remodeling sklepów, rozszerzenie marki własnej i Półki Zdrowia

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 31-07-2017, 10:54
Netto Polska w I pół. 2017 r.: Remodeling sklepów, rozszerzenie marki własnej i Półki Zdrowia
Jeden ze sklepów sieci Netto. Fot. Materiały prasowe Netto.

Jednym z najważniejszych projektów w I półroczu 2017 roku była kontynuacja remodelingu placówek, która rozpoczęła się w 2016 roku. W ubiegłym roku Netto wyremontowało i przebudowało zgodnie z nowym konceptem handlowym ok. 46 sklepów w różnych regionach Polski. W tym roku projekt jest kontynuowany, a do kompletnego remodelingu wytypowano ok. 60 placówek w pierwszym półroczu – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Biuro Prasowe sieci Netto.

- W wyniku remodelingu w sklepach Netto przybyło m.in. lodówek ze stale poszerzanym asortymentem mięsnym, rybnym oraz różnego rodzaju mrożonkami. Nowe, podświetlone regały na pieczywo zapewnią większą higienę zakupu i łatwiejszy dostęp do pieczywa. W modernizowanych sklepach sieć ogranicza liczbę palet na rzecz półek. Tuż za strefą kas została ulokowana strefa produktów świeżych z doświetloną wyspą owocowo-warzywną oraz dużą chłodnią na sałatki, produkty wege i zioła – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Biuro Prasowe sieci Netto.

– Zmiany w naszych sklepach zostały dostosowane do potrzeb i oczekiwań dzisiejszych konsumentów, którzy poszukują świeżych i smacznych produktów, a jednocześnie nie chcą lub nie mogą poświęcać zbyt wiele czasu na robienie zakupów. Staramy się, by rozkład sklepu był jak najbardziej wygodny, prosty w nawigacji i dobrze oznakowany, bowiem przekłada się to na zadowolenie naszych klientów, którzy mogą sprawnie zrobić bieżące, codzienne zakupy – informuje sieć Netto.

Netto w pierwszym półroczu poszerzało również swój asortyment. - W ostatnim czasie w odpowiedzi na potrzeby konsumentów poszerzyliśmy ofertę produktów z Półki Zdrowia. Zapytaliśmy naszych klientów, korzystając z elektronicznego systemu badania opinii Opinello, jakie są ich oczekiwania względem produktów z kategorii zdrowie, przeanalizowaliśmy wyniki i dostosowaliśmy asortyment względem tego, wprowadzając 48 nowych artykułów - informuje Biuro Prasowe.

- W 2017 roku poszerzyliśmy również ofertę produktów marki własnej. Do sprzedaży wprowadziliśmy artykuły przeznaczone dla dzieci - pieluszki oraz chusteczki nawilżane Tibelly. Stale zwiększamy także liczbę produktów Premieur – naszą markę premium - dodaje sieć Netto.

W maju br. Sławomir Nitek, dyrektor operacyjny Netto Polska mówił serwisowi portalspozywczy.pl, że sieć Netto jest otwarta na nowe technologie, ale stawia na bezpośredni kontakt na linii sprzedawca – klient. – Wierzymy, że dzięki temu osoby odwiedzające sklep Netto mogą robić zakupy w komfortowych warunkach oraz w każdej sytuacji mogą liczyć na obsługę i pomoc ze strony załogi. Tego rodzaju personalnej, osobistej pomocy nie są w stanie zapewnić klientom maszyny, takie jak kasy samoobsługowe – tłumaczył Sławomir Nitek.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 760) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 269)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH