Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Netto pracuje z nowym domem mediowym

  • dlahandlu.pl
  • Autor: www.dlahandlu.pl
  • Data: 17-09-2013, 09:47

The Media Insight zwyciężył w przeglądzie ofert na obsługę mediową sieci sklepów Netto. Warszawski dom mediowy będzie odpowiedzialny za planowanie, zakup i optymalizację kampanii reklamowych sieci Netto.

Netto w ciągu 18 lat swojej obecności na polskim rynku sieć otworzyło ponad 290 sklepów w zachodniej, północnej i południowej Polsce. Od września za doradztwo strategiczne, planowanie, zakup i optymalizację kampanii reklamowych realizowanych dla Netto odpowiada dom mediowy The Media Insight. Działania promujące ofertę Netto realizowane będą w pierwszym etapie głównie w telewizji oraz w radiu. Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 133) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH