REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Netto pracuje z nowym domem mediowym

  • dlahandlu.pl
  • Autor: www.dlahandlu.pl
  • Data: 17-09-2013, 09:47

The Media Insight zwyciężył w przeglądzie ofert na obsługę mediową sieci sklepów Netto. Warszawski dom mediowy będzie odpowiedzialny za planowanie, zakup i optymalizację kampanii reklamowych sieci Netto.

REKLAMA
Netto w ciągu 18 lat swojej obecności na polskim rynku sieć otworzyło ponad 290 sklepów w zachodniej, północnej i południowej Polsce. Od września za doradztwo strategiczne, planowanie, zakup i optymalizację kampanii reklamowych realizowanych dla Netto odpowiada dom mediowy The Media Insight. Działania promujące ofertę Netto realizowane będą w pierwszym etapie głównie w telewizji oraz w radiu.

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 308) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH