Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Netto pracuje z nowym domem mediowym

  • dlahandlu.pl
  • Autor: www.dlahandlu.pl
  • Data: 17-09-2013, 09:47

The Media Insight zwyciężył w przeglądzie ofert na obsługę mediową sieci sklepów Netto. Warszawski dom mediowy będzie odpowiedzialny za planowanie, zakup i optymalizację kampanii reklamowych sieci Netto.

Netto w ciągu 18 lat swojej obecności na polskim rynku sieć otworzyło ponad 290 sklepów w zachodniej, północnej i południowej Polsce. Od września za doradztwo strategiczne, planowanie, zakup i optymalizację kampanii reklamowych realizowanych dla Netto odpowiada dom mediowy The Media Insight. Działania promujące ofertę Netto realizowane będą w pierwszym etapie głównie w telewizji oraz w radiu.

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (25 610) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH