Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Netto rozszerza asortyment marki własnej o trzy rodzaje pizzy

  • Autor: www.portalspozywczy.pl/PR
  • Data: 04-07-2016, 19:14
Netto rozszerza asortyment marki własnej o trzy rodzaje pizzy
Fot. shutterstock

W sklepach sieci Netto pojawiły się trzy rodzaje pizzy – Diavolo, Cheese oraz Royale. Wszystkie pochodzą z oferty Premieur – marki własnej Netto. Pod tym szyldem w sklepach Netto sprzedawane są produkty premium.

Pizze Premieur wypiekane są kamiennych piecach, a następnie mrożone. W ofercie znalazła się propozycja bezmięsna, jak Pizza Premieur Cheese, skomponowana na bazie 4 serów – mozzarelli, edama, ementalera oraz gorgonzoli.

Dwie pozostałe pizze wzbogacone są o dodatki mięsne, takie jak: szynka, salami czy pepperoni. 

Netto, wywodząca się z Danii sieć handlowa, ma około 360 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5 tys. osób. Asortyment obejmuje ok. 95 procent produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii, Szwecji, Niemczech i Wielkiej Brytanii.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 444) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH