Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Netto rusza z nową kampanią lojalnościową

25 lutego sieć sklepów Netto rusza z nową kampanią lojalnościową skierowaną do miłośników gotowania. W zamian za zakupy, marka proponuje swoim klientom rabat na garnki i patelnie renomowanej niemieckiej firmy Thomas by Rosenthal Group.

Netto rusza z nową kampanią lojalnościową
Fot. materiały prasowe

Nowa kampania NETTO potrwa od 25 lutego do 26 maja br. W tym czasie za robione zakupy, klienci sieci otrzymają do 72 proc. rabatu na wybrane akcesoria do gotowania. Każde wydane w Netto 25 zł gwarantuje otrzymanie przy kasie jednej naklejki. Uzbieranie 10 naklejek pozwali uzyskać rabat na produkty do gotowania marki Thomas by Rosenthal Group.

W ramach oferty promocyjnej będą mogli oni nabyć dziewięć rodzajów wysokiej jakości garnków i patelni, dzięki którym gotowanie stanie się jeszcze łatwiejsze i bardziej ekonomiczne. Produkty dostosowane są do wszystkich modeli kuchenek, również indukcyjnych.

Autorem koncepcji tej kampanii lojalnościowej jest TCC Retail Marketing. - Jak wynika z naszych badań, 66% konsumentów chce, żeby ich sieć sklepów dostarczała inspiracji i wspierała ich w codziennych obowiązkach. Akcja sieci NETTO jest odpowiedzią na te potrzeby klientów i świetnym przedłużeniem kampanii „TATOwie” - tłumaczy Bartłomiej Górzny z TCC Retail Marketing.

Netto ma ok. 370 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób.  Koncept zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii, Szwecji, Niemczech.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Netto RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    programy lojalnościowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.147.215
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.