Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Netto wprowadza markę premium

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 18-11-2014, 18:47

17 listopada sieć sklepów Netto wprowadziła do sprzedaży nową markę "Premieur". W portfolio znajdziemy takie produkty jak m.in.: krewetki, tunezyjskie daktyle czy praliny premium, czekolady, makarony. Sieć pozycjonuje towary jako luksusowe.

Własną markę premium ma jeden z głównych konkurentów Netto - sieć Lidl. Pod logo Deluxe spółka sprzedaje drogie produkty luksusowe jak szynkę parmeńską czy homary.

Sieci takie jak Lidl, Netto czy Aldi już jakiś czas temu zaczęły oddalać się od typowego dyskontu m.in. poprzez wprowadzenie marek premium, marek brandowych czy nowoczesną architekturę sklepów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 689) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH