Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Neuromarketing w sklepach

  • Autor: Rzeczpospolita
  • Data: 23-06-2009, 06:48

Neuromarketing bada pracę mózgu i śledzi nasze nieuświadomione reakcje. Coraz częściej wykorzystywany jest przy tworzeniu kampanii reklamowych - czytamy w Rzeczpospoltej.

- Badania reakcji na bodźce - słuchowe, wzrokowe, węchowe, smakowe - czy reakcje na kolory prowadzą do wniosków, że np. lepiej można urządzić salon sprzedaży czy zagospodarować półki w supermarketach. A także zapobiec fiasku kampanii reklamowej - mówi Rzeczpospolitej Paweł Soluch, prezes Neuro Device, najmłodszej na polskim rynku firmy zajmującej się badaniami neuromarketingowymi.

Rzeczpospolita szacuje, że koszt badań neuromarketingowych poprzedzających wielką kampanię reklamową nie przekracza 1 proc. wszystkich kosztów związanych z projektem.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 744) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH