REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Niedogodne sądziedztwo sklepu Carrefour Express

  • Autor: Gazeta Wyborcza
  • Data: 17-03-2009, 09:04

Od świtu do wieczora rozlega się huk rozładowywanego towaru, szczęk wózków widłowych, krzyki magazynierów, buczenia agregatów. Lokatorzy mają pecha - pod nimi jest Carrefour Expres - czytamy w Gazecie Wyborczej.

REKLAMA

To miało być wymarzone mieszkanie z dala od miejskiego zgiełku. Ulica Bohaterów Warszawy w Ursusie, kameralny kilkupiętrowy blok, zielone patio. Blisko stacji kolejowej. - Zamiast ciszy i spokoju jest hałas przez cały dzień - mówi Gazecie Wyborczej Magda Rybak.

Jej mieszkanie jest nad sklepowym magazynem. Nad bramą wjazdową dla wozów dostawczych - wielką podnoszoną roletą - są okna sypialni dzieci. - Koszmar nie do wytrzymania. Rano dostawy towaru, później rozładunek, ustawianie palet, rozwożenie tego wózkiem, krzyki pracowników. Tak jest już dwa lata. Przez sześć dni w tygodniu, od świtu do wieczora - opowiada pani Mada. - Dłużej tego nie wytrzymam. Proponowałam Carrefourowi, aby odkupił mieszanie na biura. Ale się nie zgodzili - dodaje.

O tym, że pod ich mieszkaniem będzie magazyn wielkiego sklepu, dowiedzieli się, jak je wykańczali. - A przecież miały tu być garaże, a z frontu budynku małe lokale usługowe. Nagle poszerzono bramę i teraz to jest wjazd do magazynu Carrefoura - opisuje. - Co mieliśmy zrobić? Klucze w ręku, zapłacone raty kredytu - żali się.

O problemie Gazeta Wyborcza pisała w sierpniu 2007 roku. Wtedy deweloper, firma Dolcan, przekonywał, że ma potrzebne zezwolenia, a hałasy to sprawa właściciela lokalu czyli Carrefoura. Sieć obiecała, że weźmie pod uwagę postulaty mieszkańców. A chodziło im o wyciszenie bramy, położenie na betonowej podłodze gumy, zorganizowanie pracy magazynu tak, aby wieczorami była cisza. - Tak naprawdę nie zrobiono nic, co wymagałoby finansowych nakładów. Wywiesili na drzwiach informacje, że by dostawcy nie słuchali głośno radia. Wywalczyliśmy, że dostawy rozpoczynają się nie o 6 rano, ale pół godziny później. Ale to niewiele - mówi Gazecie Wyborczej pani Magda.

Maria Cieślikowska, rzeczniczka Carrefoura, przysłała do redakcji oświadczenie. Pisze, że firma jest w kontakcie z mieszkańcami bloku i podejmuje szereg działa, aby zmniejszyć uciążliwości. Wylicza to, co sieć już robiła i co zamierza zrobić w najbliższym czasie. „Carrefour Polska jest otwarty na wszelkie sugestie i dialog, w wyniku których można znaleźć rozwiązanie przyczyniające się do zmniejszenia uciążliwości, które regeneruje nasz sklep" - informuje w piśmie dla Gazety Maria Cieślikowska.

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 614) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH